Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 31/09

z dnia: 18 marca
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „ Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej na Łomżyńskie Centrum Kultury w Łomży przy ul. Zawadzkiej z salą sportowo – widowiskową ”
§ 1

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie :

1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2. Anna Armista - zastępca przewodniczącego
3. Maria Gołaszewska - sekretarz
4. Jerzy Kuciel - członek
5. Zbigniew Malinowski - członek
6. Elżbieta Leszczyńska - członek
7. Ryszard Filipkowski - członek
8. Roman Borawski - członek


§ 2

Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 208/08 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 24.10.2008r w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej:
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej :
koordynuje pracę Komisji, w tym:
wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
nadzoruje prawidłowe i terminowe dokonywanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne,
akceptuje wybór trybu postępowania udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania;
prowadzi sesję otwarcia ofert;
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej;
dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;
dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ
analizuje wnoszone protesty;
akceptuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:
- zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;
odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:
wzór umowy,
propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,
projekt ogłoszenia o zamówieniu,
projekt SIWZ,
dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści SIWZ, modyfikacje SIWZ
zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu jej zawarcia;
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert;
dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysów ofertowych, poprawia oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach, określonych w art. 88 ustawy;
dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
analizuje wnoszone protesty i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest.
3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:
przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu
opracowuje projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je Wykonawcom;
przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,oprócz pkt. dotyczącego opisu sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je Wykonawcom;
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania, w przypadkach określonych ustawą;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą;
dokonuje analizy i oceny ofert;
dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z SIWZ i ustawą;
dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty,o zawarciu umowy;
analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:
proponują zakres przedmiotu zamówienia i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w której sprawują funkcję inspektora nadzoru;
podają informacje do SIWZ kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy;
przygotowują i udzielają wyjaśnień Wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia
składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
dokonują oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysów ofertowych, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach, określonych w art. 88 ustawy;
dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;
analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.




§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1.Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2.Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

§ 5

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania / publikacji ogłoszenia o zamówieniu / otwarcia ofert*.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.

§ 6
Wydział Inwestycji zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: czwartek, 19 mar 2009 11:15
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1473 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej