Zarządzenie Nr 97/08
z dnia: 3 czerwca
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – Administrowanie schroniskiem dla bezpańskich psów i odłów psów bezpańskich.
§ 1
Na podstawie art. 19,20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r. z późn. Zm.) zwanej dalej „ustawą” powołuje Komisję przetargową w następującym składzie:
1. Elżbieta Kawalec – przewodniczący
2. Andrzej Karwowski – z-ca przewodniczącego
3. Bogdan Majewski – sekretarz
4. Maria Plona – członek
§ 2
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z regulaminem pracy, stanowiącym zał. Nr 2 do Zarządzenia Nr 141/07 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 11.06.2007r. w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy.
§ 3
Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej:
Elżbieta Kawalec: koordynowanie prac komisji i nadzorowanie przebiegu oceny ofert przez członków komisji; Akceptacja siwz i innych dokumentów zw. z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z ustawą Pzp; Analiza i ocena ofert, a szczególności ocena wykonawców pod kątem spełniania wymagań formalnoprawnych; Analizuje wnoszone protesty i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest
Andrzej Karwowski: zastępuje i wykonuje obowiązki Przewodniczącego podczas jego nieobecności; Przedstawienie informacji do siwz, dotyczących sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy, dotyczących prowadzonego postępowania; Weryfikacja i akceptacja przygotowywanych dokumentów, dotyczących postępowania o zamówienie pod względem merytorycznym; Upublicznianie ogłoszeń, zawiadomień i materiałów zgodnie z siwz i wymogami ustawy Pzp; Analiza i ocena ofert, a w szczególności ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, wymogu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia; Sprawdzenie formularzy cenowych.
Bogdan Majewski: Przygotowanie projektów siwz, ogłoszeń, wniosków i pism niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w tym zawiadomienia o wniesionych protestach i propozycje odpowiedzi na protesty; Przygotowanie propozycji i materiałów w zakresie przedmiotu zamówienia, ustalenie wartości zamówienia; Dokumentowanie prac komisji i sporządzenie protokołu z postępowania, obsługa administracyjno-biurowa; Analiza i ocena ofert, a w szczególności pod względem formalnym i rachunkowym; Sporządza protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
Maria Plona: Analiza i ocena ofert, a w szczególności pod kątem spełniania wymagań, dotyczących przedmiotu zamówienia, a odnośnie wykonawców - spełniania wymogu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia;
§ 4
Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.
§ 5
1. Komisja przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja przetargowa zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.
§ 6
Wydział Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa zapewni niezbędną obsługę prac komisji przetargowej.
§ 7
Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Na podstawie art. 19,20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r. z późn. Zm.) zwanej dalej „ustawą” powołuje Komisję przetargową w następującym składzie:
1. Elżbieta Kawalec – przewodniczący
2. Andrzej Karwowski – z-ca przewodniczącego
3. Bogdan Majewski – sekretarz
4. Maria Plona – członek
§ 2
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z regulaminem pracy, stanowiącym zał. Nr 2 do Zarządzenia Nr 141/07 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 11.06.2007r. w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy.
§ 3
Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej:
Elżbieta Kawalec: koordynowanie prac komisji i nadzorowanie przebiegu oceny ofert przez członków komisji; Akceptacja siwz i innych dokumentów zw. z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z ustawą Pzp; Analiza i ocena ofert, a szczególności ocena wykonawców pod kątem spełniania wymagań formalnoprawnych; Analizuje wnoszone protesty i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest
Andrzej Karwowski: zastępuje i wykonuje obowiązki Przewodniczącego podczas jego nieobecności; Przedstawienie informacji do siwz, dotyczących sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy, dotyczących prowadzonego postępowania; Weryfikacja i akceptacja przygotowywanych dokumentów, dotyczących postępowania o zamówienie pod względem merytorycznym; Upublicznianie ogłoszeń, zawiadomień i materiałów zgodnie z siwz i wymogami ustawy Pzp; Analiza i ocena ofert, a w szczególności ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, wymogu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia; Sprawdzenie formularzy cenowych.
Bogdan Majewski: Przygotowanie projektów siwz, ogłoszeń, wniosków i pism niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w tym zawiadomienia o wniesionych protestach i propozycje odpowiedzi na protesty; Przygotowanie propozycji i materiałów w zakresie przedmiotu zamówienia, ustalenie wartości zamówienia; Dokumentowanie prac komisji i sporządzenie protokołu z postępowania, obsługa administracyjno-biurowa; Analiza i ocena ofert, a w szczególności pod względem formalnym i rachunkowym; Sporządza protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
Maria Plona: Analiza i ocena ofert, a w szczególności pod kątem spełniania wymagań, dotyczących przedmiotu zamówienia, a odnośnie wykonawców - spełniania wymogu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia;
§ 4
Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.
§ 5
1. Komisja przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja przetargowa zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.
§ 6
Wydział Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa zapewni niezbędną obsługę prac komisji przetargowej.
§ 7
Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.