Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 258/a/07

z dnia: 19 października
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji w roku 2007.
Na podstawie Rozdz. III Ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Tekst jednolity Dz. U. z 2002 roku Nr 76 poz. 694 z poźn. zm.) oraz Instrukcji Służbowej "Inwentaryzacja" wydanej Zarządzeniem Nr 192 z dnia 30.10.2003 roku.

Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji wszystkich aktywów i pasywów w roku obrotowym 2007.

§ 1

1. Inwentaryzację sald rozrachunkowych, podatkowych kont szczegółowych, środków pieniężnych na rachunkach bankowych, sald kredytów i pożyczek należy przeprowadzić metodą potwierdzenia sald wg stanu ewidencji księgowej na dzień 31 grudnia 2007 roku.

2. Za prawidłowe przeprowadzenie w/w inwentaryzacji odpowiedzialność ponosi Pani Teresa Morawska Kierownik Oddz. Budżetu i Pani Barbara Supińska Kierownik Oddziału Podatków.

3. Protokół z przeprowadzonej inwentaryzacji należy przedlożyć w terminie do dnia 30.01.2008 roku.

§ 2

1. Przeprowadzenie inwentaryzacji metodą weryfikacji (uzgadniania) sald aktywów i pasywów, które nie podlegają inwentaryzacji metodą ich potwierdzania lub spisowi z natury.

2. Weryfikacji podlegają salda na dzień 31 grudnia 2007 roku.

3. Odpowiedzialność za prawidlowe przeprowadzenie w/w inwentaryzacji ponosi:
Pani Teresa Morawska
Pani Barbara Supińska
Pan Kazimierz Prószyński
Pan Andrzej Karwowski
Pani Ewa Grygo
Pani Anna Rzędarska

4. Protokół z przeprowadzonej inwentaryzacji należy przedłożyć w terminie do dnia 20.02.2008 roku.

§ 3

1. Na Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej powołuję Pana Włodziemierza Stanisławskiego.

2. Przewodniczący Komisji powołuje zespoły spisowe, którym wyznacza zakres oraz tryb pracy.

3. Inwentaryzacja podlega rozliczeniu wg stanu księgowego (ewidencyjnego) na dzień:

a/ 31.XII.2007 roku dla środków trwałych obcych, których ewidencja prowadzona jest wyłącznie ilościowa,

b/ 31.XII.2007 roku dla stanu majątku obrotowego, który w momencie zakupu odnoszony jest w koszty (materiały biurowe, inne)

c/ 31.XII.2007 roku dla stanu majątku obrotowego, który w momencie zakupu odnoszone jest w koszty (materiały biurowe, środki czystości)

d/ 31.XII.2007 roku aktywów w zakresie środków pieniężnych i pozostałych wartośći kasowych,

e/ 31.XII.2007 roku paliwo,

Wycenę oraz ustalenie różnic inwentaryzacyjnych wszystkich rzeczowych składników majątkowych należy dokonać w terminach do 20.01.2008 roku.

4. Sporządzenie i przedlożenie protokołu przez Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej z przeprowadzonej inwentaryzacji metodą spisu z natury wraz z wnioskami co do sposobu rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych należy przedlożyć w terminach do 25.01.2008 roku.
Protokół oraz wnioski podlegają uprzednio zaopiniowaniu (potwierdzeniu) przez głównego księgowego, a w przypadku wniosku o obciążenie pracownika opinią swoją winien wyrazić radca prawny.

§ 4

Decyzja Kierownika Jednostki w sprawie rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych podlega ewidencji w księgach rachunkowych w 2007 roku.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 3 mar 2008 11:40
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1537 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej