Zarządzenie Nr 96/07
z dnia: 10 maja
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na: Wykonanie dokumentacji technicznej dla Bulwarów Nadnarwiańskich w Łomży z zadania: „Tereny sportowo - rekreacyjne nad Narwią – bulwary z amfiteatrem”.
§ 1
Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie :
1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2. Anna Armista - zastępca przewodniczącego
3. Stanisław Zabadała - sekretarz
4. Elżbieta Leszczyńska - członek
5. Ryszard Filipkowski - członek
6. Jerzy Kuciel - członek
§ 2
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 105/06 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 30.06.2006r
w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
.
§ 3
Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej :
- koordynuje pracę Komisji, w tym:
o wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
o nadzoruje prawidłowe i terminowe dokonywanie czynności
w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
o nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania
o zamówienie publiczne,
- akceptuje wybór trybu postępowania udzielenie zamówienia
i dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
- prowadzi negocjacje z wybranym wykonawcą
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
- przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej;
- dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny wykonawcy pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;
2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:
- zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;
- odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:
o wzór umowy,
o propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,
o projekt zaproszenia do negocjacji,
o zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu jej zawarcia;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
- prowadzi negocjacje z wybranym wykonawcą
- przyjmuje wyjaśnienia wykonawcy, dotyczące treści złożonej oferty;
- dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie
o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie oferty, w szczególności kosztorysu ofertowego,
3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:
- przygotowuje zaproszenia do negocjacji
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
- sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
- uczestniczy w negocjacjach z wybranym wykonawcą
- dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie
o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie oferty, w szczególności kosztorysu ofertowego;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją zatwierdzenia uzgodnionej z wykonawcą treści ostatecznej oferty;
- dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy
4. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:
- uczestniczą w negocjacjach z wykonawcą .
- składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
- dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie
o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie oferty, w szczególności kosztorysu ofertowego,
§ 4
Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.
§ 5
1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania .
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.
§ 6
Wydział PGI-OIZ zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§ 7
Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem pod
Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie :
1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2. Anna Armista - zastępca przewodniczącego
3. Stanisław Zabadała - sekretarz
4. Elżbieta Leszczyńska - członek
5. Ryszard Filipkowski - członek
6. Jerzy Kuciel - członek
§ 2
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 105/06 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 30.06.2006r
w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
.
§ 3
Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej :
- koordynuje pracę Komisji, w tym:
o wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
o nadzoruje prawidłowe i terminowe dokonywanie czynności
w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
o nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania
o zamówienie publiczne,
- akceptuje wybór trybu postępowania udzielenie zamówienia
i dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
- prowadzi negocjacje z wybranym wykonawcą
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
- przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej;
- dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny wykonawcy pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;
2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:
- zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;
- odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:
o wzór umowy,
o propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,
o projekt zaproszenia do negocjacji,
o zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu jej zawarcia;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
- prowadzi negocjacje z wybranym wykonawcą
- przyjmuje wyjaśnienia wykonawcy, dotyczące treści złożonej oferty;
- dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie
o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie oferty, w szczególności kosztorysu ofertowego,
3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:
- przygotowuje zaproszenia do negocjacji
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
- sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
- uczestniczy w negocjacjach z wybranym wykonawcą
- dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie
o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie oferty, w szczególności kosztorysu ofertowego;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją zatwierdzenia uzgodnionej z wykonawcą treści ostatecznej oferty;
- dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy
4. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:
- uczestniczą w negocjacjach z wykonawcą .
- składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
- dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie
o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie oferty, w szczególności kosztorysu ofertowego,
§ 4
Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.
§ 5
1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania .
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.
§ 6
Wydział PGI-OIZ zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§ 7
Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem pod