Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 55/07

z dnia: 19.03.2007r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizację ul. Prusa w Łomży- etap II „
§1

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie :

1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2. Anna Armista - zastępca przewodniczącego
3. Maria Gołaszewska - sekretarz
4. Jerzy Kuciel - członek - członek
5. Elżbieta Leszczyńska - członek


§2


Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 105/06 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 30.06.2006r w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.


§3


Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej :
- koordynuje pracę Komisji, w tym:
  • wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
  • nadzoruje prawidłowe i terminowe dokonywanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
  • nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne,
    - akceptuje wybór trybu postępowania udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
  • projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania;
    - prowadzi sesję otwarcia ofert;
    - składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
    - przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej;
    - dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;
    - dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz
    - analizuje wnoszone protesty;
    - akceptuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

    2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:
    - zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;
    - odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:
  • wzór umowy,
  • propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,
  • projekt ogłoszenia o zamówieniu,
  • projekt siwz,
  • dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści siwz, modyfikacje siwz
  • zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu jej zawarcia;
    -składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
    - przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert;
    - dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysów ofertowych, poprawia oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach, określonych w art. 88 ustawy;
    - dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
    - analizuje wnoszone protesty i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest.

    3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:
    - przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu
    - opracowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia;
    - przygotowuje kopie siwz i przekazuje je wykonawcom;
    - przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,oprócz pkt. dotyczącego opisu sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
    - składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
    - przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania, w przypadkach określonych ustawą;
    - przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą;
    - dokonuje analizy i oceny ofert;
    - dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz
    - przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
    - przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z siwz i ustawą;
    - dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, siwz, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy /udzieleniu zamówienia*
    - analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
    - sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.

    4. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:
    - proponują zakres przedmiotu zamówienia, przygotowują na ten zakres przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w której sprawują funkcję inspektora nadzoru;
    - podają informacje do siwz, dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy;
    - przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;
    - składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
    - dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysów ofertowych, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach, określonych w art. 88 ustawy;
    - dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
    - analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.

    §4


    Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
    1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
    2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

    §5


    1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania / publikacji ogłoszenia o zamówieniu / otwarcia ofert*.
    2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.

    §6


    Wydział PGI-OIZ zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

    §7


    Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

    §8


    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
    • Data dodania:
    • Data upublicznienia: wtorek, 20 mar 2007 13:34
    • Opublikował(a): Aldona Zientalska
    • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
    • Artykuł był czytany: 1730 razy
    Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
    Banner ePUAP
    Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
    Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej