Zarządzenie Nr 54/07
z dnia: 15 marca
w sprawie: wprowadzenia Rejestru zamówień publicznych
w Urzędzie Miejskim w Łomży
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 z późn. zm .), zarządza się, co następuje:
§ 1
Mając na względzie:
1)zapewnienie bieżącego monitoringu, realizowanych przez Miasto zamówień publicznych
oraz
2)ułatwienie wykonania obowiązku sporządzania rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych
ustala się jednolity Rejestr zamówień publicznych, podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych w brzmieniu załącznika nr 1.
§ 2
Formularz rejestru, sporządzony w arkuszu kalkulacyjnym, umieszczony zostanie na stronie internetowej Forum Urzędu Miejskiego w Łomży: HTTP://umlomza2/umforum/ .
§ 3
1.Każde zamówienie publiczne musi zostać wpisane w Rejestrze zamówień publicznych po podjęciu przez Prezydenta Miasta decyzji o rozpoczęciu postępowania na Wniosku o uruchomienie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącym Zał. Nr 1 do Zarządzenia Nr 105./06 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 30 czerwca 2006 roku w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży
2.Za dokonywanie wpisów do Rejestru zamówień publicznych odpowiedzialni są pracownicy komórek merytorycznych, realizujących zamówienie.
3.Kontrolę bieżącego uzupełniania informacji prowadzi kierownik danej komórki organizacyjnej.
§ 4
Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rejestru i wprowadzanie ewentualnych korekt zakresu wymaganych informacji powierza się Pełnomocnikowi Prezydenta ds. Zamówień Publicznych, Analiz Ekonomicznych i Nadzoru Właścicielskiego.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2007 roku, przy czym kryterium wprowadzenia danych do Rejestru stanowią umowy, podpisane w bieżącym roku.
Prezydent Miasta
mgr inż. Jerzy Brzeziński
§ 1
Mając na względzie:
1)zapewnienie bieżącego monitoringu, realizowanych przez Miasto zamówień publicznych
oraz
2)ułatwienie wykonania obowiązku sporządzania rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych
ustala się jednolity Rejestr zamówień publicznych, podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych w brzmieniu załącznika nr 1.
§ 2
Formularz rejestru, sporządzony w arkuszu kalkulacyjnym, umieszczony zostanie na stronie internetowej Forum Urzędu Miejskiego w Łomży: HTTP://umlomza2/umforum/ .
§ 3
1.Każde zamówienie publiczne musi zostać wpisane w Rejestrze zamówień publicznych po podjęciu przez Prezydenta Miasta decyzji o rozpoczęciu postępowania na Wniosku o uruchomienie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącym Zał. Nr 1 do Zarządzenia Nr 105./06 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 30 czerwca 2006 roku w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży
2.Za dokonywanie wpisów do Rejestru zamówień publicznych odpowiedzialni są pracownicy komórek merytorycznych, realizujących zamówienie.
3.Kontrolę bieżącego uzupełniania informacji prowadzi kierownik danej komórki organizacyjnej.
§ 4
Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rejestru i wprowadzanie ewentualnych korekt zakresu wymaganych informacji powierza się Pełnomocnikowi Prezydenta ds. Zamówień Publicznych, Analiz Ekonomicznych i Nadzoru Właścicielskiego.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2007 roku, przy czym kryterium wprowadzenia danych do Rejestru stanowią umowy, podpisane w bieżącym roku.
Prezydent Miasta
mgr inż. Jerzy Brzeziński