Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 35/07

z dnia: 2 marca
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pozyskanie danych do ewidencji dróg na terenie miasta Łomża i wprowadzenie danych do systemu.
§ 1
Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie :

1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2. Andrzej Karwowski - zastępca przewodniczącego
3. Bogdan Majewski - sekretarz
4. Andrzej Kondraciuk - członek
5. Wiesław Adamczyk - członek

§ 2
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 105/06 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 30.06.2006r.
w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3
Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia

§ 4
Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1.Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2.Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

§ 5
1.Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2.Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.

§ 6
Wydział GKOŚ i R zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7
Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: piątek, 2 mar 2007 09:18
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1677 razy