Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 221/06

z dnia: 13 grudnia
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę zatoki do kontroli i ważenia pojazdów w ul. Zjazd w Łomży.
Na podstawie Art. 19,20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamowień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz 177 z dnia 9 lutego 2004 roku z późn. zm.) zwanej dalej "ustawą" powołuję Komisję Przetargową w następujacym składzie:
1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2. E. Andrzej Karwowski - zastępca przewodniczącego
3. Józef Wądpłowski członek sekretarz

§ 2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 105/06 Przezydenta Miasta Łomża z dnia 30.06.2006 r. w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Wszyscy czlonkowie Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywanie czynności w zakresie powierzonych obowiązków określonych w § 3.

§ 5

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego wykonawcę.

§ 6

Wydział GKO i R zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 8

Zarządeznie wchodzi w życie z dniem podpisania.


  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: czwartek, 28 gru 2006 10:41
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1479 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej