Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 174/06

z dnia: 05.10.2006r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „ Dostawa i montaż trybun przenośnych, boksów dla zawodników i sędziów na stadionie miejskim w Łomży ”.
§ 1

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie :

1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2. Anna Armista - zastępca przewodniczącego
3. Stanisław Zabadała - sekretarz
4. Malinowski Zbigniew - członek
5. Józef Babiel - członek

§ 2


Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 105/06 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 30.06.2006r w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3


Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej :
- koordynuje pracę Komisji, w tym:
o wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
o nadzoruje prawidłowe i terminowe dokonywanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
o nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne,
- akceptuje wybór trybu postępowania udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
- prowadzi negocjacje z wybranym wykonawcą;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
- przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej;
- dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;

2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:
- zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;
- odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:
o wzór umowy,
o propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,
o projekt zaproszenia do negocjacji,
o zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu jej zawarcia;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
- prowadzi negocjacje z wybranym wykonawcą
- przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych oferty;
- dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysu ofertowego;

3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:
- przygotowuje zaproszenie do negocjacji;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
- sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia;
- uczestniczy w negocjacjach z wybranym wykonawcą;
- dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysu ofertowego;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją zatwierdzenia uzgodnionej z wykonawcą tresci ostatecznej oferty;
- dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy;

4. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:
- uczestniczą w negocjacjach z wykonawcą;
- składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
- dokonują analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie oferty, w szczególności kosztorysu ofertowego;

§ 4


Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

§ 5


1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.

§ 6

Wydział PGI-OIZ zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7


Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 8


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 10 paź 2006 11:47
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1463 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej