Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 149/06

z dnia: 13 września
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, igłowych, atramentowych oraz kserokopiarek i faksów do Urzędu Miejskiego w Łomży.
§ 1
Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie :

1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2. Kazimierz Prószyński - zastępca Przewodniczącego
3. Barbara Jórz - sekretarz
4. Wiesława Kolasińska - członek
5. Andrzej Kondraciuk - członek

§ 2

Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 105/06 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 30.06.2006r w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej :
a/ koordynuje pracę Komisji, w tym:
- wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
- nadzoruje prawidłowe i terminowe dokonywanie czynności w postępowaniu o udzielenie
zamówienia,
- nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne,
b/ akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną z
przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo
zamówień publicznych, a w szczególności:
- projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla
prowadzonego postępowania;
l prowadzi sesję otwarcia ofert;
l składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
l przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej;
l dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalno-prawnych;
l dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz
l analizuje wnoszone protesty;
l akceptuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.


2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:
a/ zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;
b/ odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje
pod względem merytorycznym:
- wzór umowy,
- propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu
przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o
zamówieniu,
- projekt ogłoszenia o zamówieniu,
- projekt siwz,
- dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję
wyjaśnienia udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści siwz, modyfikacje siwz,
- zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy.
c/ składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17
ust. 1 ustawy;
d/ przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert;
e/ dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców
warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt
2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysów ofertowych,
poprawia oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w
przypadkach, określonych w art. 88 ustawy;
f/ dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich
znaczenie, określone w siwz;
g/ analizuje wnoszone protesty i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest.

3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:
l przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu ,
l opracowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia;
l przygotowuje kopie siwz i przekazuje je wykonawcom;
l przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,oprócz pkt. dotyczącego opisu sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
l składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
l przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania, w przypadkach określonych ustawą;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą;
l dokonuje analizy i oceny ofert;
l dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz
l przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
l przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z siwz i ustawą;
l dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, siwz, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy /udzieleniu zamówienia*,
l analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
l sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.



4. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:
l proponują zakres przedmiotu zamówienia,
l podają informacje do siwz, dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy;
l przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;
l składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
l dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności formularzy cenowych zwłaszcza pod względem rachunkowym poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach, określonych w art. 88 ustawy;
l dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
l analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.

§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

§ 5

 1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.
3. Wydział Organizacji i Obsługi zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: środa, 13 wrz 2006 09:00
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1602 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej