Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

ZARZĄDZENIE NR 121/06

z dnia: 24.07.2006r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Modernizację stadionu miejskiego w Łomży - etap I" - w trybie zamówienia z wolnej ręki.
§ 1


Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą" powołuję Komisję przetargową w następującym składzie :

1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2. Anna Armista - zastępca przewodniczącego
3. Stanisław Zabadała - sekretarz
4. Jerzy Kuciel - członek
5. Zbigniew Malinowski - członek

§ 2


Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 105/06 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 30.06.2006r w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.


§ 3


Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej

1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej :
    - koordynuje pracę Komisji, w tym:
    • wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
    • nadzoruje prawidłowe i terminowe dokonywanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
    • nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne,
    -akceptuje wybór trybu postępowania udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
    - prowadzi negocjacje z wybranym wykonawcą
    - składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
    - przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej;
    - dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny wykonawcy pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;

2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:
    - zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;
    - odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:
    • wzór umowy,
    • propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,
    • projekt zaproszenia do negocjacji,
    • zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu jej zawarcia;
    - składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
    - prowadzi negocjacje z wybranym wykonawcą
    - przyjmuje wyjaśnienia wykonawcy, dotyczące treści złożonej oferty;
    - dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie oferty, w szczególności kosztorysu ofertowego,

3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:
    - przygotowuje zaproszenia do negocjacji
    - składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
    - sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
    - uczestniczy w negocjacjach z wybranym wykonawcą
    - dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie oferty, w szczególności kosztorysu ofertowego;
    - przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją zatwierdzenia uzgodnionej z wykonawcą treści ostatecznej oferty;
    - dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy

4. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:
    - uczestniczą w negocjacjach z wykonawcą .
    - składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
    - dokonuje analizy i oceny oferty, w szczególności oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie
    o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie oferty, w szczególności kosztorysu ofertowego,


§ 4


Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:

1.Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2.Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

§ 5


1.Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania .
2.Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.

§ 6


Powołuję biegłego w osobie p. Grzegorza Mieczysława Modrzejewskiego

§ 7


Wydział PGI-OIZ zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 8


Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 9


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 25 lip 2006 14:42
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1537 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej