Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 76/06

z dnia: 11 maja
w sprawie: powołania stałej Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontów w przedszkolach publicznych.
§ 1

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. / powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie :

1. Jan Gromak - przewodniczący komisji
2. Jolanta Mieczkowska - sekretarz komisji
3. Maryla Łysiak - członek komisji
4. Janina Szenk-Leszczyńska - członek komisji
5. Ewa Gierłowska - członek komisji
6. Anna Kamińska - członek komisji
7. Maria Mikołajewska - członek Komisji

§ 2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym Zał. nr 1 do niniejszego Zarządzenia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:

1. Obowiązki przewodniczącego Komisji Przetargowej:
- koordynuje pracę komisji;
- ustala propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i akceptuje wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu;
- akceptuje projekt ogłoszenia o zamówieniu;
- akceptuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- akceptuje propozycję treści wyjaśnienia udzielanego wykonawcom dotyczące treści SIWZ;
- przewodzi negocjacjom z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- prowadzi sesję otwarcia ofert;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przyjmuje pisemne oświadczenie kierownika zamawiającego o którym mowa w art. 17 ust. 2 Prawo zamówień publicznych;
- przyjmuje wyjaśnienia wykonawców dotyczące treści złożonych ofert;
- dokonuje oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
- analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest;
- akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Obowiązki sekretarza Komisji Przetargowej:

-przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty w
przypadkach przewidzianych ustawą;
- dokonuje oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
- przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i innej korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania zgodnie ze SIWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych;
- przygotowuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia i przesyła je Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;
- analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
- sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Obowiązki członków Komisji Przetargowej:

-proponują zakres przedmiotu zamówienia, przygotowują na ten zakres przedmiary robót,
kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w której
sprawują funkcję inspektora nadzoru;
-podają informacje do SIWZ dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców określonego w art. 22 ust1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
-przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i
sposobu obliczenia ceny oferty;
- składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w
art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- uczestniczą w negocjacjach z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje
prowadzenie takich negocjacji;
- dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, poprawiają oczywiste omyłki
pisarskie w tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach
określonych w art. 88 ustawy;
-dokonują oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
-analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.

§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:

1. Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.

2. Pozostali członkowie Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków określonych w § 3.

§ 5

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego wykonawcę .

§ 6

Wydział Oświaty, Kulturty i Sportu zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Mista

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: piątek, 12 maj 2006 13:44
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1540 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej