Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 39/06

z dnia: 21 marca
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na modernizację oświetlenia ulic krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Łomży.
Na podstawie Art. 19, 20, i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r. z późniejszymi zmianami) zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuje Komisję Przetargową w następującym składzie:
1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2. E. Andrzej Karwowski – członek komisji
3. Antoni Pawłowski – sekretarz
4. Władysław Cieśluk – członek komisji
5. Bogusław Kondratowicz –członek komisji

§ 2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik do niniejszego Zarządzenia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji Przetargowej:
- koordynuje pracę komisji;
- ustala propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i akceptuje wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu;
- akceptuje projekt ogłoszenia o zamówieniu;
- akceptuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- akceptuje propozycję treści wyjaśnienia udzielanego wykonawcom dotyczące treści SIWZ;
- przewodzi negocjacjom z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- prowadzi sesję otwarcia ofert;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przyjmuje pisemne oświadczenie kierownika zamawiającego i pozostałych Członków Komisji Przetargowej o którym mowa w art. 17 ust. 2 Prawo zamówień publicznych;
- przyjmuje wyjaśnienia wykonawców dotyczące treści złożonych ofert;
- dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
- analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest;
- akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Obowiązki sekretarza Komisji Przetargowej:
- przygotowuje ogłoszenia o zamówieniu;
- opracowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia;
- przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je wykonawcom;
- przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz pkt. dotyczącego opisu sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzi negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania w przypadkach określonych ustawą;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą;
- dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
- przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i innej korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania zgodnie z SIWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych;
- przygotowuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia i przesyła je Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;
- analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
- sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Obowiązki członków Komisji Przetargowej:
- proponują zakres przedmiotu zamówienia, przygotowują na ten zakres przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w której sprawują funkcję inspektora nadzoru;
- podają informacje do SIWZ dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców określonego w art. 22 ust1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;
- składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzą negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach określonych w art. 88 ustawy;
- dokonują oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
- analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.


§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Pozostali członkowie Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków określonych w § 3.

§ 5

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego wykonawcę .

§ 6

Wydział Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .



  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: środa, 22 mar 2006 14:27
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1561 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej