Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 173/05

z dnia: 20 października
w sprawie: powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, oceny i wyboru oferty na wykonanie form (modeli, matryc) trzech tablic memoratywnych upamiętniających miejsce pochówku żołnierzy WP i ofiar terroru z II wojny światowej w byłej kwaterze wojennej na dawnym cmentarzu garnizonowym przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. Nr 19, póz. 177) zarządzam co następuje:

§1

Powołują komisję przetargową w składzie:
1. Ewa Grygo - przewodniczący
2. Józef Babiel - sekretarz
3. Bogdan Majewski - członek

§2

Do zadań komisji należy:
1. ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
2. przeprowadzenie negocjacji,
3. przedstawienie Prezydentowi Miasta:
a) ewentualnych propozycji wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty,
b) ewentualnego wniosku o unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia.
c) przedstawienie Prezydentowi Miasta propozycji wyboru oferty.

§3

W realizacji zadań określonych w § 2 oraz precyzowaniu ocen Komisja stosuje ustalenia
zawarte w „Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie form (matryc, modeli) trzech tablic memoratywnych".

§4

Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji:
a) koordynuje pracę komisji,
b) prowadzi sesję otwarcia ofert,
c) przyjmuje wyjaśnienia wykonawców dotyczące treści złożonych ofert,
d) analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowane propozycje
odpowiedzi,
e) akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców,
f) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności o których
mowa w art. 17, ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
g) przyjmuje pisemne oświadczenia o których mowa w art. 17 ust. 2 od
pozostałych członków Komisji,
2. Sekretarz Komisji:
a) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy lub
odrzucenia oferty w przypadkach określonych ustawą,
b) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty lub unieważnieniu przetargu,
c) przygotowuje dla wykonawców ewentualne zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku
postępowania i innej korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania,
d) sporządza pisemny protokół z postępowania o udzielenie zamówienia,
e) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności o których
mowa w art. 17 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
3. Członkowie Komisji:
a) dokonują oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz,
b) przeprowadzają sprawdzenie ofert,
c) uczestniczą w negocjacjach,
d) analizują ewentualne protesty,
e) składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności o których mowa w art. 17 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych,

§5

Upoważniam Przewodniczącego Komisji do zasięgania w koniecznych przypadkach opinii ekspertów.

§6

Odpowiedzialność członków komisji Przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie
postępowania,
2. Członkowie Komisji odpowiadają indywidualnie za wykonane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków określonych w § 3 i 4.

§7

Ogłoszenie wyniku postępowania nastąpi po zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta
propozycji Komisji co do wyboru oferty.

§8

1. Komisja rozpocznie swą pracę z dniem powołania,
2. Komisja zakończy swą pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego
wykonawcę.

§9

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Prezydent Miasta
mgr inż. Jerzy Brzeziński


SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA WYKONANIE
FORM (MATRYC, MODELI) TRZECH TABLIC MEMORATYWNYCH
1. ZAMAWIAJĄCY:
Prezydent Miasta Łomża, 18-400 Łomża, Stary Rynek 14, NIP 718-10-11-808, Regon
000525139
2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 66 i 67 ust. 1, lit. c ustawy z dnia 29 stycznia
2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, póz. 177).
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie form (matryc) trzech tablic memoratywnych
upamiętniających miejsce pochówku żołnierzy WP i ofiar terroru z II wojny światowej w byłej kwaterze wojennej na dawnym cmentarzu garnizonowym przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
4. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
5. ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH NIE PRZEWIDUJE SIĘ.
6. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
Warunkiem zlecenia wykonania zadania jest przedłożenie oferty wraz ze zobowiązaniem do wykonania odlewów tablic w roku 2006 i przedstawienie warunków w trzech wariantach:
l. Tablice z brązu.
II. Tablice z żywic syntetycznych imitowanych na brąz.
III. Tablice z innych metali (np. żeliwa) metalizowane brązem.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Do 20 listopada 2005 roku.
8. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego warunku może skutkować odrzuceniem oferty.
2
9. OŚWIADCZENIA l DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (wymienionych w pkt 8):
Warunek „a" uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Warunek „b" uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i osobowego do wykonania zamówienia,
Warunek „c" uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek „d" uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy oświadczenie, że nie
podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 - prawo zamówień publicznych.
10. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
• listownie, pod adresem Urzędu Miejskiego, 18-400 Łomża, Stary Rynek 14,
• telefonicznie: 086 216 24 63, fax 086 216 20 00,
• pocztą elektroniczną: wydział. zks@umJomza, p!
11. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
• Józef Babie! - specjalista w Biurze Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miejskiego
w Łomży
12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
• 30 dni od terminu otwarcia ofert.
13. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przezosobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązańw wysokości odpowiadającej cenie oferty.
2) Do oferty powinny być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi
postanowieniami pkt. 9 SIWZ. Dokumenty mogą być przedstawione w formie
oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę.
3) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia.
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w zamkniętej kopercie oznaczonej „OFERTA NA WYKONANIE FORM (MATRYC, MODELI) TRZECH TABLIC MEMORATYWNYCH".
14. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę należy złożyć w Biurze Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miejskiego w Łomży,
ul. Fama 1
15. SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
Należy podać odrębnie cenę netto i brutto (cyfrowo i słownie) zamówienia. Podana wartość
musi gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego będącego przedmiotem
zamówienia po negocjacjach.
16. KRYTERIA OCENY OFERT l WYBORU OFERTY
Oferta podlegać będzie ocenie Prezydenta Miasta Łomży po uprzednim zapoznaniu się z
protokółem negocjacji.
17. ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE WINNY BYĆ WPROWADZONE DO
TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY:
• termin realizacji,
• warunki płatności za przedmiot zamówienia.
18. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ:
Wykonawcy zamówienia przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie z dnia
29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, póz. 177).
19. ZAŁĄCZNIKI:
Zał. Nr 1 - projekt tablic memoratywnych.
Zał. Nr 2 - projekt umowy.
Łomża, października 2005 roku


'•^.^ ^ui'^^ ^^
/
{i';. ^^ ^
Nr
Zawarta w dniu
UMOWA Q DZIEŁO
pomiędzy Zamawiającym:
Nazwa / imię i nazwisko Zamawiającego Prezydent Miasta Łomży
Miejscowość Łomża Kod pocztowy 18-400 Ulica Stary Rynek Nr domu 14 Nr lokalu
reprezentowanym przez
Jerzego Brzezińskiego - prezydenta miasta Jadwigę Kozłowską - skarbnika miasta
a Wykonawcą:
Imię i nazwisko Wykonawcy Piotr Gadek
Miejscowość Zielona Góra Kod pocztowy 65-525 Ulica Ptasia Nr domu 36 Nr lokalu 13
Urząd Skarbowy - nazwa i adres
Dowód osobisty - seria, nr PESEL NIP
Data urodzenia Miejsce urodzenia Imiona rodziców
Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje zamówień i e wykonania:
. - Wykonanie form, .(matryca modeli), trzech, tablic, memorątywnych upami.ętn jadących........
-. miejsce żołnierzy, WP.i. ofiar, terroru,z II, wojny, światowej, w byłej, kwaterze wojennej, n ą.
- - fiąwDym.JC.ment.arzu. ga.mi.zp.n.o.wym J?rzy.u.L Ks... Kardynała. Stefana.. Wy.szy.nękiego. w.....
- - komży, wg. załączonego. .Rrq/el Strony ustalają termin wykonania dzieła na dzień
Do wykonania dzieła Zamawiający powierza:
..Projekt...................................^
Za wykonane dzieło Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę złotych brutto
słownie
w terminie
20-11-2005r.
od otrzymania rachunku.
Postanowienia ogólne
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dzieła według swojej najlepszej wiedzy fachowej.
2. Wypłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie rachunku wystawionego przez Wykonawcę, po stwierdzeniu wykonania dzieła w ustalonym terminie.
3. Od w/w wynagrodzenia Zamawiający odliczy należną zaliczkę na podatek dochodowy.
4. W przypadku nienależytego lub nieterminowego wykonania dzieła Zamawiający ma prawo odmowy wypłaty całości lub części umownej kwoty.
5. Wykonawca zobowiązuje się do pokry d a wszelkich strat wynikłych z powodu niewykonania dzieła.
6. Zmiana umcwy wymaga formy pisemnej.
7. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mąjąprzepisy Kodeksu cywilnego w części dotyczącej
u mowy o dzieło.
8. Z tytułu tej umowy Wykonawca nie posiada ubezpieczenia społecznego, a okres wykonywania dzieła nie zalicza się do stażu pracy i uprawnień emerytalne- rentowych. (Jedynie w przypadku podpisania umowy z własnym pracodawcą od prowadza się ubezpieczenia spłeczne.)
9. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach - po jednym dla każdej ze stron.
Inne postanowienia umowy
Wykonawca wystawi rachunek na: Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa, ul Wspólna 2, 00-926 Warszawa wg załączonego wzoru.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Drukowane programem Przedsiębiorstwa Informatycznego IPS http://www. ips-infor.com.pl/
wystaw^^ COWNIA RZEŹBIARSKA - Piotr Gadek, UL. Ptasia 36/13, 65-525 Zielona Góra
^Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa, ul. Wspólna 2, 00926 Warszawa (N l P 526-105-30-50)
A) Rozliczenie umowy:
D 1. umowa jestzawarta z własnym pracodawcą W 2. przedmiotem umowy są prawa autorskie ii pokrewne
LJ 3 - wykonawca u mowy jest em erytem l u b ren ci sta IXl 4. pod atek opłaca zł ecen i odawca.
___________________________________________________________Zaznaczyć właściwe dla umowy opcje
Kwota rachunku brutto
Koszt uzyskania przychodu
Stawka pod dochodowego
Należny podatek
Do wypłaty


Stwierdzam wykonanie
dzieła zgodnie z umową
Zatwierdzam do wypłaty
Sprawdzono pod względem
formalnym i rachunkowym
30600.00

słownie
trzydzieści tysięcy sześćset 00/100
podpis
Wy m len i ona kwotę otrzymałem(am) dn.1)
Powyższą kwotę należy przelać na konto: 2}
!
MaTwa ranhiinl Jazwa Ranku
Nf konta
Miejscowość
Wypełnić w przypadku: 1) wypłaty gotówkowej 2) płatności przelewem
B) Wyliczenie podatkowe:
17000,00

17000

3400,00

^=====:~===::==^^

3400,00

Dochód
Należny podatek przekazano dn.
Do Urzędu Skarbowego w
Podstawa opodatkowania
Podatek dochodowy
Zaliczka do US 3)
Ulica
Kod pocztowy
Bank Nr konta
Należny podatek 4^
3) w przypadku umowy zawartej z własnym pracownikiem 4) w pozostałych przypadkach
C) Wyliczenie Ubezpieczeniowe: (wypełnia się wyłącznie w przypadku umowy zawartej z własnym pracownikiem)
Składki na ubezpieczenia społeczne;
stadka %


^X^ j Należne składki przekazano dn.
^X^ Deklarację do ZUS złożono w
" ezpieczenie emerytalne
Ubezpieczenie rentowe
Ubezpieczenie chorobowe
Razem
Oddział
Składka na ubezpieczenie
zdrowotne
X

Podpis wystawiającego
Drukowane programem Przedsiębiorstwa Informatycznego IPS http://www.ips-infor.com.pl/

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 21 lut 2006 13:15
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1925 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej