Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 43/05

z dnia: 22 marca
w sprawie: powołania stałej Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontów w przedszkolach publicznych.
§1

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych / Dz. U. Nr 19, póz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. / powołuję Komisję
Przetargową w następującym składzie :
1. Jan Gromak - przewodniczący komisji
2. Maryla Łysiak - sekretarz komisji
3. Jolanta Mieczkowska - członek komisji
4. Janina Szenk-Leszczyńska - członek komisji
5. Ewa Gierłowska - członek komisji
6. Anna Kamińska - członek komisji
7. Hanna Dobrzyńska - członek komisji
8. Grażyna Kowalewska - członek komisji
9. Maria Mikołajewska - członek Komisji


§2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym
Zał. nr 1 do niniejszego Zarządzenia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§3

Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji Przetargowej:
- koordynuje pracę komisji;
- ustala propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i akceptuje wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu;
- akceptuje projekt ogłoszenia o zamówieniu;
- akceptuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- akceptuje propozycję treści wyjaśnienia udzielanego wykonawcom dotyczące treści SIWZ;
- przewodzi negocjacjom z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- prowadzi sesję otwarcia ofert;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przyjmuje pisemne oświadczenie kierownika zamawiającego o którym mowa w art. 17 ust. 2 Prawo zamówień publicznych;
- przyjmuje wyjaśnienia wykonawców dotyczące treści złożonych ofert;
- dokonuje oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
- analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest;
- akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Obowiązki sekretarza Komisji Przetargowej:
-przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty w
przypadkach przewidzianych ustawą;
- dokonuje oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty
najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
- przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia
o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i innej korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania zgodnie ze SIWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych;
- przygotowuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia i przesyła je Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;
- analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
- sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Obowiązki członków Komisji Przetargowej:
-proponują zakres przedmiotu zamówienia, przygotowują na ten zakres przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w której sprawują funkcję inspektora nadzoru;
-podają informacje do SIWZ dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów
spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców określonego w art. 22 ust1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
-przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;
- składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- uczestniczą w negocjacjach z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach określonych w art. 88 ustawy;
-dokonują oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
-analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.

§4

Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Pozostali członkowie Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za
wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków określonych
w §3.

§5

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego wykonawcę .

§6

Wydział Oświaty, Kulturty i Sportu zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§7

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Mista.

§8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .
PREZYDENT MIASTA
^
mgr ini. feny Brzeziński

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 20 lut 2006 11:05
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1404 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej