Zarządzenie Nr 19/06
z dnia: 15 lutego
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Miasta Łomża i jednostek organizacyjnych
Na podstawie art. 19, 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, póz. 177) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję Komisję Przetargową w składzie:
1/ Elżbieta Kawalec - Przewodniczący Komisji
2/ Jan Zawistowski - Sekretarz Komisji
3/ Wiesław Adamczyk - Członek Komisji
§2
Do zadań Komisji Przetargowej należy w szczególności:
1/ prowadzenie postępowania,
2/ prowadzenie dokumentacji postępowania,
3/ realizacja czynności Zamawiającego w ramach procedur odwoławczych, przewidzianych w ustawie,
4/ ocena spełnienia warunków, wymaganych od wykonawców,
2/ badanie i ocena ofert,
3/ przedstawienie Prezydentowi Miasta:
- propozycji wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty w przypadkach, określonych ustawą,
- wniosku o unieważnienie postępowania w okolicznościach, przewidzianych ustawą,
4/ przedstawienie Prezydentowi Miasta propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty.
§3
W realizacji zadań, określonych w § 2 oraz precyzowaniu ocen Komisja stosuje ustalenia, zawarte w „Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Miasta Łomża i jednostek organizacyjnych” z dnia 06 lutego 2006 roku.
§4
Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:
1/ Przewodniczący Komisji:
- koordynuje pracę Komisji,
- prowadzi sesję otwarcia ofert,
- dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu, przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert,
- analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowane propozycje odpowiedzi,
- akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców,
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17, ust. 1 ustawy: Prawo zamówień publicznych,
- przyjmuje pisemne oświadczenia, o których mowa w art. 17 ust. 2 od Kierownika Zamawiającego i pozostałych członków Komisji,
2/ Sekretarz Komisji:
- wykonuje zadania członka komisji w zakresie oceny ofert i wyboru oferty,
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy lub odrzucenia oferty w przypadkach określonych ustawą,
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia przetargu,
- przygotowuje dla wykonawców ewentualne zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i innej korespondencji, dotyczącej prowadzonego postępowania,
- sporządza pisemny protokół z postępowania o udzielenie zamówienia,
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy: Prawo zamówień publicznych,
3/ Członek Komisji:
- dokonuje oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz
przeprowadza sprawdzenie ofert,
- dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu, analizuje ewentualne protesty,
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
§5
Upoważniam Przewodniczącego Komisji do zasięgania w koniecznych przypadkach opinii ekspertów.
§6
Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:
1/ Przewodniczący Komisji odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania,
21 Członkowie Komisji odpowiadają indywidualnie za wykonane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w §§ 3 i 4.
§7
Ogłoszenie wyniku przetargu nastąpi po zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta propozycji Komisji co do wyniku przetargu i wyboru najkorzystniejszej oferty.
§8
1/ Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2/ Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszym zarządzeniem Komisja działa zgodnie z przepisami ustawy: Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi, wydanymi na jej podstawie.
§10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§1
Powołuję Komisję Przetargową w składzie:
1/ Elżbieta Kawalec - Przewodniczący Komisji
2/ Jan Zawistowski - Sekretarz Komisji
3/ Wiesław Adamczyk - Członek Komisji
§2
Do zadań Komisji Przetargowej należy w szczególności:
1/ prowadzenie postępowania,
2/ prowadzenie dokumentacji postępowania,
3/ realizacja czynności Zamawiającego w ramach procedur odwoławczych, przewidzianych w ustawie,
4/ ocena spełnienia warunków, wymaganych od wykonawców,
2/ badanie i ocena ofert,
3/ przedstawienie Prezydentowi Miasta:
- propozycji wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty w przypadkach, określonych ustawą,
- wniosku o unieważnienie postępowania w okolicznościach, przewidzianych ustawą,
4/ przedstawienie Prezydentowi Miasta propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty.
§3
W realizacji zadań, określonych w § 2 oraz precyzowaniu ocen Komisja stosuje ustalenia, zawarte w „Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Miasta Łomża i jednostek organizacyjnych” z dnia 06 lutego 2006 roku.
§4
Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:
1/ Przewodniczący Komisji:
- koordynuje pracę Komisji,
- prowadzi sesję otwarcia ofert,
- dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu, przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert,
- analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowane propozycje odpowiedzi,
- akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców,
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17, ust. 1 ustawy: Prawo zamówień publicznych,
- przyjmuje pisemne oświadczenia, o których mowa w art. 17 ust. 2 od Kierownika Zamawiającego i pozostałych członków Komisji,
2/ Sekretarz Komisji:
- wykonuje zadania członka komisji w zakresie oceny ofert i wyboru oferty,
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy lub odrzucenia oferty w przypadkach określonych ustawą,
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia przetargu,
- przygotowuje dla wykonawców ewentualne zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i innej korespondencji, dotyczącej prowadzonego postępowania,
- sporządza pisemny protokół z postępowania o udzielenie zamówienia,
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy: Prawo zamówień publicznych,
3/ Członek Komisji:
- dokonuje oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz
przeprowadza sprawdzenie ofert,
- dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu, analizuje ewentualne protesty,
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
§5
Upoważniam Przewodniczącego Komisji do zasięgania w koniecznych przypadkach opinii ekspertów.
§6
Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:
1/ Przewodniczący Komisji odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania,
21 Członkowie Komisji odpowiadają indywidualnie za wykonane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w §§ 3 i 4.
§7
Ogłoszenie wyniku przetargu nastąpi po zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta propozycji Komisji co do wyniku przetargu i wyboru najkorzystniejszej oferty.
§8
1/ Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2/ Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszym zarządzeniem Komisja działa zgodnie z przepisami ustawy: Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi, wydanymi na jej podstawie.
§10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.