Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 9/06

z dnia: 18 stycznia
w sprawie: sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac oszacowania wartości nieruchomości i wykonywanie geodezyjnych projektów podziału działek, położonych na terenie Miasta Łomży, w okresie od 01 lutego 2006 r. do 31 grudnia 2006 r. dla bieżących potrzeb Wydziału Gospodarki Przestrzennej – Oddziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Łomży.
§ 1

Na podstawie art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. / powołuje Komisję Przetargową w następującym składzie :

1. Anna Rzędarska - przewodniczący
2.Elżbieta Kawalec - z-ca przewodniczącego
3. Jerzy Bittner - sekretarz
4. Krystyna Chojnowska - członek.
§ 2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia i przepisami ustawy „Prawo zamówień publicznych”.

§ 3

Zakres obowiązków członków komisji Przetargowej :

1.Obowiązki przewodniczącego Komisji Przetargowej :
- koordynuje prace Komisji;
- ustala propozycje zakresu przedmiotu zamówienia i akceptuje wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu;
- akceptuje projekt ogłoszenia o zamówieniu;
- akceptuje projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
- akceptuje propozycje treści wyjaśnienia udzielanego wykonawcom dotyczące treści SIWZ;
- przewodzi negocjacjom z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- prowadzi sesję otwarcia ofert;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”;
- przyjmuje pisemne oświadczenie kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy „Prawo zamówień publicznych”;
- przyjmuje wyjaśnienia wykonawców dotyczące treści złożonych ofert;
- dokonuje oceny ofert nie podlegające odrzuceniu;
- analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowane propozycje odpowiedzi na protest;
- akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców i podawanych do wiadomości publicznej dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

2.Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji Przetargowej :
- zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji w czasie jego nieobecności
- uzgadnia projekt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- czuwa nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji postępowania, w tym podejmuje działania związane z ochroną zastrzeżonych części ofert stanowiących tajemnicę firmy w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

3.Obowiazki sekretarza Komisji Przetargowej :
- przygotowuje ogłoszenia o zamówieniu;
- opracowuje Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia;
- przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je wykonawcom;
- przygotowuje wyjaśnienia treści SIWZ oprócz pkt. dotyczącego opisu sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”;
- prowadzi negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania w przypadkach określonych ustawą;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą;
- dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
- przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i innej korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania zgodnie z SIWZ i ustawą „Prawo zamówień publicznych”;
- przygotowuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia;
- analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
- sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.

4.Obowiązki członków Komisji Przetargowej :
- proponują zakres przedmiotu zamówienia;
- podają informację do SIWZ dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców określonego w art. 22 ust. 1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”;
- przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty
- składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”;
- prowadzą negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- dokonują oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach określonych w art. 88 ustawy;
- dokonują oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
- analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.

§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej :

1.Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie
postępowania.
2.Pozostali członkowie Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie
powierzonych im obowiązków określonych w § 3.

§ 5

1.Komisja rozpocznie prace z dniem powołania.
2.Komisja zakończy prace w dniu podpisania umowy przez wybranego wykonawcę.

§ 6

Oddział Gospodarki Nieruchomościami U M w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: czwartek, 19 sty 2006 11:20
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1664 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej