Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji

 

 

Uprzejmie informuję, że Przewodnicząca Komisji Rodziny, Opieki Społecznej i Zdrowia zwołała na dzień 13 czerwca 2012r. /środa/ na godz. 17.00 posiedzenie Komisji.

Posiedzenie odbędzie się w sali narad Urzędu Miejskiego w Łomży /pokój nr 201, II piętro/, przy ul. Stary Rynek 14.

Proponowany porządek posiedzenia:

1.    Przyjęcie porządku dziennego

2.    Przyjęcie protokołu nr 19/2012 z poprzedniego posiedzenia komisji

3.    Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr 305/XLIV/09 z dnia 27 maja 2009r. w sprawie uchwalenia statutu Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej z siedzibą w Łomży przy ul. Rybaki 14 – druk nr  332, 332A

4.    Informacja o aktualnej sytuacji na rynku pracy w mieście oraz działaniach podejmowanych przez miasto i Urząd Pracy w zakresie przeciwdziałania bezrobociu. Bezrobocie wśród osób młodych i osób niepełnosprawnych na terenie miasta

5.    Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie organizacji oraz szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach chronionych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób opuszczających rodzinę zastępczą, placówkę opiekuńczo-wychowawczą, młodzieżowy ośrodek wychowawczy, zakład dla nieletnich, Ośrodek Interwencji Kryzysowej oraz osób bezdomnych – druk nr 331, 331A

6.    Informacja z zakresu realizacji „Strategii rozwiązywania problemów społecznych na terenie miasta na lata 2007-2015”, przyjętej uchwałą nr 74/XV/07 za 2011 rok – druk nr 329

7.    Informacja dotycząca zabezpieczenia różnych form wypoczynku oraz dożywiania dzieci i młodzieży z rodzin ubogich w okresie wakacji

8.    Sprawy różne

  • Data powstania: Data powstania: piątek, 8 cze 2012 10:02
  • Data opublikowania: piątek, 8 cze 2012 10:03
  • Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 18 cze 2012 08:29
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej