Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Na 68 posiedzeniu w dniu 10 listopada 2010 r.

komisja realizowała nastepujący porządek:

1.    Przyjęcie protokołu z poprzedniego  posiedzenia.

 

2.    Zaopiniowanie wniosku Prezydenta o podjęcie uchwały w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych /druk nr 911, 911A/

 

3.    Zaopiniowanie wniosku Prezydenta w sprawie zmian w budżecie miasta na 2010 r. /druk nr 920, 920/1, 920B/

 

4.    Zaopiniowanie wniosku Prezydenta w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż lokali mieszkalnych objętych czynszem regulowanym na rzecz głównych najemców z bonifikatą /druk nr  919, 919A/

 

5.    Zaopiniowanie wniosku Prezydenta w sprawie  wysokości podatku rolnego i leśnego na 2011 rok /druk nr 912/

 

6.    Sprawy różne.

  

Przebieg posiedzenia:

  

              Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan


Piotr Grabani - Przewodniczący Komisji. Poprosił następnie o uwagi do proponowanego porządku.

 

                   Następnie Komisja 6 głosami za  przyjęła porządek jak wyżej.

  Ad. 1

                   Przewodniczący poprosił o uwagi do protokołu z  poprzedniego  posiedzenia.

 

                   Członkowie Komisji nie zgłosili uwag do Protokołu Nr 67/10  i przyjęli go 5 głosami za, jednogłośnie.

   

Ad. 2

 

                   Pani Jadwiga Kozłowska - Skarbnik Miasta przedstawiając wniosek poinformował, że proponowane zmiana wynika ze zmiany zapisów w art. 7 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości.

  

Członkowie Komisji nie zgłosili   uwag  do przedłożonego materiału i Komisja  pozytywnie 5 głosami za, przy 0 przeciwnych i 0 wstrzymujących zaopiniowała proponowany projekt uchwały.

  

Ad. 3

 

                   Pani Jadwiga Kozłowska - Skarbnik Miasta przedstawiając wniosek poinformował, że proponowane zmiany w budżecie polegają na:

  

1)   zwiększeniu planowanych dochodów i wydatków na zadania własne o kwotę 106.453 złotych,

 

2)   zmniejszeniu planowanych dochodów i wydatków na zadania własne o kwotę 5.461.863 złote,

 

3)   zmniejszeniu planowanych wydatków i zmniejszenie planowanych przychodów na zadania własne o kwotę 6.568.010 złotych.

 

4)   przeniesieniu pomiędzy działami, rozdziałami i paragrafami  planowanych wydatków na kwotę 311.558 złotych,

 

5)   zwiększeniu planowanych dochodów i wydatków na zadania własne o kwotę  67.969 złotych,

 

6)    zmniejszeniu planowanych dochodów i wydatków na zadania własne o kwotę 694.340 złotych

 

7)   zwiększeniu planowanych dochodów i zmniejszenia przychodów z tytułu kredytów o kwotę 2.160.000 złotych,

 

8)   przeniesieniu pomiędzy działami, rozdziałami i paragrafami  planowanych wydatków zadań własnych na kwotę 434.354  złotych.

 

Dodała, że nie zmienia się załącznik nr 7, w związku z powyższym  zostanie wykreślony z projektu uchwały.

 

                   Radny Janusz Nowakowski zabierając głos zwrócił uwagę, że zbyt duża kwota została zdjęta z systemu transportowego i może okazać się, że zabraknie środków na tym zadaniu.

 

                   Pani Skarbnik  wniosek przyjęła i zobowiązała się przedstawić już na sesji  autopoprawkę.

 

Członkowie Komisji  nie zgłosili więcej  uwag do przedłożonych materiałów i zaopiniowali je wraz z wnioskiem radnego Nowakowskiego pozytywnie 5 głosami za, przy 0 przeciwnych i 0 wstrzymujących.

  

Ad. 4

  

Przewodniczący wprowadzając do tematu zwrócił uwagę, że jest to kolejna tego typu  uchwała i dotyczy tym razem zgodnie z projektem uchwały   tylko 1 lokalu.

  

Członkowie Komisji  nie zgłosili  uwag do przedłożonych materiałów i zaopiniowali je pozytywnie 5 głosami za, przy 0 przeciwnych i braku  wstrzymujących.

  

Ad. 5

            

                        Pani Jadwiga Kozłowska - Skarbnik Miasta przedstawiła wniosek w sprawie  wysokości podatku rolnego i leśnego na 2011 rok zgodnie z drukiem 912 (w załączeniu).

  

Członkowie Komisji  nie zgłosili  uwag do przedłożonych materiałów i zaopiniowali je pozytywnie 5 głosami za, przy braku głosów  przeciwnych i  wstrzymujących.

  

Ad. 6  

  

            Przewodniczący w związku z faktem, iż jest to ostatnie posiedzenie Komisji w tej kadencji Rady podziękował członkom Komisji za współpracę.

 Na tym posiedzenie Komisji zakończono. 
  • Data powstania: Data powstania: niedziela, 21 lis 2010 09:21
  • Data opublikowania: niedziela, 21 lis 2010 09:23
  • Data przejścia do archiwum: wtorek, 21 gru 2010 12:07
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej