Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Obwieszczenie dotyczące zasad dofinansowania zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu miasta Łomża w roku 2011

 

Obwieszczenie

 

Prezydenta Miasta Łomża  dotyczące  zasad dofinansowania  zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu miasta Łomża w roku 2011

 

 

            Urząd Miejski  Łomży  informuje o przystąpieniu do tworzenia listy osób ubiegających się o dofinansowanie w 2011 r. przedsięwzięć polegających na usuwaniu azbestu z terenu miasta Łomża.

 

            Dofinansowanie realizowane będzie ze środków  Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku  oraz w części z Budżetu Miasta Łomża,  a jego wysokość zależeć będzie od przyznanej miastu dotacji.

 

            Dofinansowaniem objęte będą  zadania ujęte w  Programie usuwania azbestu  dla miasta Łomży, z  obiektów, których właścicielami są osoby fizyczne (również wspólnoty mieszkaniowe)  oraz z obiektów miejskich.

 

            Dofinansowaniem objęte będą koszty związane z  demontowaniem pokryć dachowych lub innych elementów zawierających azbest oraz koszty transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest poniesione w 2011 roku.

 

            Wykonawcą zadania obejmującego  powyższe prace na terenie całego  miasta  będzie jedna firma wybrana przez tut. Urząd w drodze przetargu, która na zlecenie Urzędu będzie dokonywać demontażu pokrycia lub innych wyrobów zawierających azbest oraz transportu odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania poprzez składowanie.

 

            Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć.

 

            W związku z powyższym osoby planujące w 2011 r. wymianę pokryć dachowych i usunięcie eternitu   z dofinansowaniem  proszone są o złożenie w Urzędzie Miejskim w Łomży (w punkcie obsługi interesanta  lub w pokoju nr 103 – stanowisko ds. ochrony środowiska ) w terminie do dnia 28.02.2011 r.  stosownego wniosku. Wzór wniosku dostępny jest na stronie internetowej Urzędu  w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce  komunikaty   oraz w  tut. Urzędzie (punkt obsługi interesanta  lub  pokój nr 103 ). Po  ustaleniu listy  osób ubiegających się o dofinansowanie Urząd Miejski w Łomży wystąpi do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki  Wodnej w Białymstoku o przyznanie miastu dotacji. Dopiero określona w umowie z Wojewódzkim  Funduszem  Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku wielkość  dotacji przyznanej miastu umożliwi wybór wykonawcy zadania i rozpoczęcie prac usuwania azbestu z dofinansowaniem.

 

            Szczegółowe zasady dotyczące dofinansowania,  rodzaju wymaganych dokumentów oraz zakres obowiązków stron, ustalone będą w roku przyszłym, po podpisaniu z Wojewódzkim  Funduszem  Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku umowy  dotacji.

 

            Wszelkie informacje dotyczące zasad dofinansowania prac związanych z usuwaniem azbestu można  uzyskać w  Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa  tut. Urzędu - Pani Izabela Pesta-Chojnowska, tel. (086) 215-67-94, e-mail srodowisko@um.lomza.pl

 

 

 

 

  • Data powstania: Data powstania: piątek, 23 paź 2009 10:41
  • Data opublikowania: piątek, 23 paź 2009 10:49
  • Data przejścia do archiwum: wtorek, 17 sty 2012 11:20
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej