Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Łomży Stary Rynek 14, 18-400 Łomża
1. Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub prawo.
2. Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi komputera, programów komputerowych, poczty elektronicznej,
-
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Instrukcji Kancelaryjnej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich unieważniania, wymiany, zwrotu lub utraty,
-
konieczność poddania się postępowaniu sprawdzającemu, celem wydania poświadczenia bezpieczeństwa,
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
3. Wymagane dokumenty
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie- kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
( zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach ),
6) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione
umyślnie,
8) Oświadczenie o treści : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Łomży zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)”. (oświadczenia własnoręcznie podpisane),
4.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
-
zakładanie kopert dowodowych dla osób otrzymujących dowód osobisty po raz pierwszy,
-
prowadzenie dokumentacji z zakresu wydanych dowodów osobistych,
-
odbieranie przesyłek zawierających dowody osobiste,
-
wydawanie dowodów osobistych,
-
pobieranie formularzy wniosków, rozliczanie się z otrzymanych z Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego formularzy – blankietów ścisłego zarachowania,
-
udostępnianie danych z ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, archiwum – sądom, policji, prokuratorom, urzędom skarbowym oraz innym upoważnionym podmiotom,
-
obsługa systemu informatycznego wydawania dowodów osobistych,
-
przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego osób przebywających na terenie miasta na pobyt czasowy i przekazywanie ich wraz z dokumentacją do urzędów właściwych ze względu na miejsce pobytu stałego,
-
prowadzenie archiwum dowodów osobistych.
5.Termin i miejsce składania dokumentów
Termin: do dnia 17 kwietnia 2009 r włącznie- w zaklejonych kopertach. Miejsce składania dokumentów : Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14, I piętro pok.105 -Kadry.
Łomża, dnia 2 kwietnia 2009 r.
Sporządziła: Zdzisława głębocka
Zatwierdził: Prezydent Miasta