Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Łomży Stary Rynek 14, 18-400 Łomża

 

    1. Wymagania niezbędne

    - obywatelstwo polskie,

    - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

    - brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

    - nieposzlakowana opinia,

    - wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub prawo.

     

    2. Wymagania dodatkowe

    - umiejętność obsługi komputera, programów komputerowych, poczty elektronicznej,

  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Instrukcji Kancelaryjnej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich unieważniania, wymiany, zwrotu lub utraty,

  • konieczność poddania się postępowaniu sprawdzającemu, celem wydania poświadczenia bezpieczeństwa,

  • mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.

     

    3. Wymagane dokumenty

    1) List motywacyjny,

    2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,

    3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie- kserokopia

    dyplomu ukończenia studiów wyższych,

    4) Kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

    5) Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności

( zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach ),

    6) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych

    i korzystaniu z pełni praw publicznych,

    7) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione

    umyślnie,

    8) Oświadczenie o treści : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Łomży zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)”. (oświadczenia własnoręcznie podpisane),

4.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  • zakładanie kopert dowodowych dla osób otrzymujących dowód osobisty po raz pierwszy,

  • prowadzenie dokumentacji z zakresu wydanych dowodów osobistych,

  • odbieranie przesyłek zawierających dowody osobiste,

  • wydawanie dowodów osobistych,

  • pobieranie formularzy wniosków, rozliczanie się z otrzymanych z Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego formularzy – blankietów ścisłego zarachowania,

  • udostępnianie danych z ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, archiwum – sądom, policji, prokuratorom, urzędom skarbowym oraz innym upoważnionym podmiotom,

  • obsługa systemu informatycznego wydawania dowodów osobistych,

  • przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego osób przebywających na terenie miasta na pobyt czasowy i przekazywanie ich wraz z dokumentacją do urzędów właściwych ze względu na miejsce pobytu stałego,

  • prowadzenie archiwum dowodów osobistych.

5.Termin i miejsce składania dokumentów

Termin: do dnia 17 kwietnia 2009 r włącznie- w zaklejonych kopertach. Miejsce składania dokumentów : Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14, I piętro pok.105 -Kadry.

Łomża, dnia 2 kwietnia 2009 r.

 

Sporządziła: Zdzisława głębocka

Zatwierdził: Prezydent Miasta

  • Data powstania: Data powstania: piątek, 3 kwi 2009 08:30
  • Data opublikowania: piątek, 3 kwi 2009 08:32
  • Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 4 maj 2009 13:53
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej