Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności Urzędu Miejskiego w Łomży.

Stary Rynek 14, 18-400 Łomża
 

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  • brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

  • nieposzlakowana opinia,

  • wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja,

  • co najmniej dwuletni staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,

  • wskazane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

- bardzo dobra znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz zakresu działań Wydziałów Urzędu,

- bardzo dobra znajomość przepisów regulujących tryb orzekania o niepełnosprawności i procedur postępowania przy orzekaniu o niepełnosprawności,

- bardzo dobra znajomość Instrukcji  Kancelaryjnej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

- umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi poczty elektronicznej, edytora tekstu WORD, programu EKSMOoN, posługiwanie się internetem,

- umiejętność obsługi technicznych urządzeń biurowych.

3. Wymagane dokumenty:

1) List motywacyjny,

2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,

3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie - kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich,

4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenie o ukończonych kursach, szkoleniach),

6) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

7) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

8) Oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Łomży zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)", (oświadczenie własnoręcznie podpisane).

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- udzielanie informacji o trybie postępowania przy orzekaniu o niepełnosprawności osobom i instytucjom zainteresowanym,

- przyjmowanie wniosków o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności

- sprawdzanie wniosków pod względem formalnym,

- prowadzenie korespondencji,

- przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia składów orzekających i odwoławczej,

- sporządzanie sprawozdań okresowych zgodnie z wymogami przepisów szczególnych,

- sporządzanie analiz i statystyki w zakresie orzecznictwa na potrzeby organizacji i instytucji zainteresowanych,

- obsługa protokolancka posiedzeń składów orzekających,

- kompleksowe wykonywanie wszelkich działań związanych z Krajowym Systemem Monitoringu Osób Orzekanych o Niepełnosprawności (KSMOON).

 

5. Termin i miejsce składania dokumentów:

Termin: do 13 lutego 2009 roku włącznie - w zaklejonych kopertach. Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski  Łomży ul. Stary Rynek 14, I piętro, pok. 105 - Kadry.

 

Łomża, dnia 2 lutego 2009 r.

 

Sporządziła: Zdzisława Głębocka

Zatwierdził: Prezydent Miasta

 

  • Data powstania: Data powstania: poniedziałek, 2 lut 2009 13:06
  • Data opublikowania: poniedziałek, 2 lut 2009 14:21
  • Data przejścia do archiwum: środa, 11 mar 2009 08:47
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej