Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności Urzędu Miejskiego w Łomży.
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja,
-
co najmniej dwuletni staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
-
wskazane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz zakresu działań Wydziałów Urzędu,
- bardzo dobra znajomość przepisów regulujących tryb orzekania o niepełnosprawności i procedur postępowania przy orzekaniu o niepełnosprawności,
- bardzo dobra znajomość Instrukcji Kancelaryjnej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi poczty elektronicznej, edytora tekstu WORD, programu EKSMOoN, posługiwanie się internetem,
- umiejętność obsługi technicznych urządzeń biurowych.
3. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie - kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenie o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) Oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Łomży zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)", (oświadczenie własnoręcznie podpisane).
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- udzielanie informacji o trybie postępowania przy orzekaniu o niepełnosprawności osobom i instytucjom zainteresowanym,
- przyjmowanie wniosków o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności
- sprawdzanie wniosków pod względem formalnym,
- prowadzenie korespondencji,
- przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia składów orzekających i odwoławczej,
- sporządzanie sprawozdań okresowych zgodnie z wymogami przepisów szczególnych,
- sporządzanie analiz i statystyki w zakresie orzecznictwa na potrzeby organizacji i instytucji zainteresowanych,
- obsługa protokolancka posiedzeń składów orzekających,
- kompleksowe wykonywanie wszelkich działań związanych z Krajowym Systemem Monitoringu Osób Orzekanych o Niepełnosprawności (KSMOON).
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do 13 lutego 2009 roku włącznie - w zaklejonych kopertach. Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski Łomży ul. Stary Rynek 14, I piętro, pok. 105 - Kadry.
Łomża, dnia 2 lutego 2009 r.
Sporządziła: Zdzisława Głębocka
Zatwierdził: Prezydent Miasta