Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w Biurze Obsługi Urzędu w Wydziale Organizacji i Obsługi Urzędu Miejskiego w Łomży, Stary Rynek 14
Wykształcenie wyższe, co najmniej półroczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
2. Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz zakresu działań Wydziałów Urzędu,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi poczty elektronicznej, edytora tekstu WORD, programu FLOWER, posługiwanie się internetem,
- umiejętność obsługi kserokopiarki, faksu oraz skanera,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość Instrukcji Kancelaryjnej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
3. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie - kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenie o ukończonych kursach, szkoleniach)
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) Oświadzcenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Łomży zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochrobie danych osobowych (dz.U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)", (oświadczenie własnoręcznie podpisane)
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Przyjmowanie i ewidencjonowanie pism kierowanych do Urzędu oraz wprowadzanie ich do systemu obiegu dokumentów,
2. Udzielanie informacji o możliwości załatwienia spraw w Urzędzie i kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej,
3. Udzielanie informacji o jednostkach organizacyjnych miasta,
4. Obsługa centrali telefonicznej,
5. Wysyłanie korespondencji urzędowej.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do 12 grudnia 2008 roku włącznie - w zaklejonych kopertach. Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski Łomży ul. Stary Rynek 14, I piętro, pok. 105 - Kadry.
Łomża, dnia 26 listopada 2008 r.
Sporządziła: Zdzisława Głębocka
Zatwierdził: Prezydent Miasta Łomża