Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Na 26 posiedznienu w dniu 21 kwietnia 2008 r.

Komisja realizowała nastepujący porządek:

1.      Przyjęcie protokołu z poprzedniego  posiedzenia.

 

2.      Zaopiniowanie wniosku Prezydenta w sprawie zamian w budżecie miasta na rok 2008 /druk nr 338, 338A/

 

3.      Sprawy różne.

 

  Przebieg posiedzenia:         

        Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan  Piotr Grabani - Przewodniczący Komisji.

                 

  Następnie Komisja 5 głosami za  przyjęła porządek jak wyżej.

   

 Ad. 1 

                

   Przewodniczący   poprosił o uwagi do protokołu z poprzedniego posiedzenia i przyjęli go jednogłośnie 6 głosami za.

  

  Ad. 2

          

  Przewodniczący wprowadzając do tematu poprosił Prezydenta o przedstawienie wniosku.

       

 

                                                                                               Pan Prezydent Jerzy Brzeziński  przedstawił wniosek w sprawie zamian w budżecie miasta na rok 2008 zgodnie z drukami 338, 338A.

Pani Skarbnik odpowiadając na zapytanie radnego Zaremba dotyczące wysokości subwencji oświatowej oraz zawartych w niej środkach na podwyżki dla nauczycieli  wyjaśniła, że jest to już ostateczna wysokość subwencji. Wynika ona z ilości uczniów. Są to dane wykazane w sprawozdawczości za miesiąc wrzesień 2007 roku. Wykorzystano na ten cel środki rezerwy oświatowej. Pozostała jeszcze kwestia środków dla placówek niepublicznych.

Komisja nie zgłosiła więcej  uwag do przedłożonego materiału i wniosek Prezydenta w sprawie zmian w budżecie na 2008 rok zaopiniowała   pozytywnie 6 głosami za.

  

  Ad. 3

W sprawach różnych radny Zaremba zabierając głos poprosił, by  projekty protokołów przesyłać mu drogą elektroniczną. Chciałby  przed głosowaniem zapoznać się z nimi.

 Ponadto członkowie Komisji rozważali możliwość zakupu radnym laptopów, by  można było przekazywać wszystkie materiały drogą elektroniczną. Uznano, że jest to temat, który należy przeanalizować i  być może już w budżecie na 2009 rok umieścić to zadanie w  budżecie. Zauważono, że w obecnej chwili nie jest to już Duzy wydatek, tyle wydawane jest na materiały związane z drukowaniem materiałów radnym i ich dostarczeniem.

Pan Przewodniczący poinformował, że jeżeli zostaną zakupione komputery NOT przeprowadzi bezpłatne szkolenie radnych.

Pani Alicja Konopka zabierając głos zwróciła uwagę, że podejmując taka decyzje należy pamiętać o konieczności dokonania zmian w Statucie Miasta.

Na tym posiedzenie Komisji zakończono. 
  • Data powstania: Data powstania: piątek, 23 maj 2008 09:44
  • Data opublikowania: piątek, 23 maj 2008 09:46
  • Data przejścia do archiwum: wtorek, 21 gru 2010 11:52
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej