Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomości i Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego w Łomży.
2. Wymagania dodatkowe : - co najmniej 1 - roczny staż pracy geodezyjnej w terenie,- mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej,- znajomość i umiejętność stosowania ustawy o gospodarce nieruchomościami,- znajomość tematyki szacowania nieruchomości.
3. Wymagane dokumenty :1) List motywacyjny,2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :1. Prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami : - wykup gruntów, - zwroty gruntów na rzecz pierwotnych właścicieli, - wywłaszczenie, czasowe zajęcie nieruchomości,2. Wydawanie odpisów aktu własności ziemi.
5. Termin i miejsce składania dokumentów : Termin: do dnia 7 września 2007 r. włącznie - w zaklejonych kopertach. Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 105 – Kadry.