Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w Oddiale Podatków Wydziału Skarbu i Budżetu Urzędu Miejskiego w Łomży.
Wiadomość przeniesiona do archiwum
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, prawo lub administracja.
2. Wymagania dodatkowe :
- co najmniej półroczny staż pracy,
- mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej,
- znajomość i umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość programów "Open office", "Word", "Excel",
- znajomość ustawy o opłatach i podatkach lokalnych, ustawy ordynacja podatkowa oraz ustawy o samorządzie gminnym.
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- wymiar podatków lokalnych,
- księgowość podatkowa,
- windykacja należności podatkowych,
- sprawozdawczość w zakresie dochodów budżetowych z prowadzonych
podatków lokalnych.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 13 lipca 2007 r. włącznie - w zaklejonych kopertach.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 105 – Kadry.
Łomża,dnia 28 czerwca 2007 r.
- co najmniej półroczny staż pracy,
- mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej,
- znajomość i umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość programów "Open office", "Word", "Excel",
- znajomość ustawy o opłatach i podatkach lokalnych, ustawy ordynacja podatkowa oraz ustawy o samorządzie gminnym.
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- wymiar podatków lokalnych,
- księgowość podatkowa,
- windykacja należności podatkowych,
- sprawozdawczość w zakresie dochodów budżetowych z prowadzonych
podatków lokalnych.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 13 lipca 2007 r. włącznie - w zaklejonych kopertach.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 105 – Kadry.
Łomża,dnia 28 czerwca 2007 r.