Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko podinspektora d/s Obsługi Klienta w Wydziale Organizacji i Obsługi na stanowisku d/s Obsługi Klienta w Wydziale Organizacji i Obsługi
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Urzędu Miejskiego w Łomży
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe, co najmniej 2 – letni staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
2. Wymagania dodatkowe :
- bardzo dobra znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz zakresu
działań Wydziałów Urzędu,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi poczty elektronicznej, edytora tekstu WORD, programu FLOWER, posługiwanie się internetem,
- umiejętność obsługi kserokopiarki, faksu oraz skanera,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość Instrukcji Kancelaryjnej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- szkolenia z zakresu obsługi z interesantami.
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
1. Przyjmowanie i ewidencjonowanie pism kierowanych do Urzędu oraz wprowadzanie ich do systemu obiegu dokumentów,
2. Udzielanie informacji o możliwości załatwienia spraw w Urzędzie i kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej,
3. Udzielanie informacji o jednostkach organizacyjnych miasta,
4. Wydawanie wzorów druków i formularzy niezbędnych do załatwienia sprawy w Urzędzie oraz pomoc w ich wypełnianiu.
5. Przyjmowanie zgłoszeń aktualizacyjnych NIP i przekazywanie do Urzędu Skarbowego.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 20 marca 2007 r. włącznie - w zaklejonych kopertach.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 105 – Kadry.
Łomża, dnia 6 marca 2007 r.
- bardzo dobra znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz zakresu
działań Wydziałów Urzędu,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi poczty elektronicznej, edytora tekstu WORD, programu FLOWER, posługiwanie się internetem,
- umiejętność obsługi kserokopiarki, faksu oraz skanera,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość Instrukcji Kancelaryjnej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- szkolenia z zakresu obsługi z interesantami.
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
1. Przyjmowanie i ewidencjonowanie pism kierowanych do Urzędu oraz wprowadzanie ich do systemu obiegu dokumentów,
2. Udzielanie informacji o możliwości załatwienia spraw w Urzędzie i kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej,
3. Udzielanie informacji o jednostkach organizacyjnych miasta,
4. Wydawanie wzorów druków i formularzy niezbędnych do załatwienia sprawy w Urzędzie oraz pomoc w ich wypełnianiu.
5. Przyjmowanie zgłoszeń aktualizacyjnych NIP i przekazywanie do Urzędu Skarbowego.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 20 marca 2007 r. włącznie - w zaklejonych kopertach.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 105 – Kadry.
Łomża, dnia 6 marca 2007 r.