Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w Oddziale Podatków Wydziału Skarbu i Budżetu Urzędu Miejskiego w Łomży
Wiadomość przeniesiona do archiwum
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia , lub średnie z 3 letnią praktyką na stanowisku kasjera.
2. Wymagania dodatkowe :
posiadanie zaświadczeń lub certyfikatów w zakresie znajomości rozpoznawania znaków pieniężnych, umiejętność obsługi komputera w tym znajomość programów „Word” i „Excel” .
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa szkolnego,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- przyjmowanie wpłat podatków i opłat lokalnych,
- wypłacanie należności osobom fizycznym,
- sporządzanie raportów kasowych w zakresie dochodów i wydatków.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 20 stycznia 2007 r. włącznie w zaklejonych kopertach.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 105 – Kadry.
Łomża, 8 stycznia 2007 r.
posiadanie zaświadczeń lub certyfikatów w zakresie znajomości rozpoznawania znaków pieniężnych, umiejętność obsługi komputera w tym znajomość programów „Word” i „Excel” .
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa szkolnego,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- przyjmowanie wpłat podatków i opłat lokalnych,
- wypłacanie należności osobom fizycznym,
- sporządzanie raportów kasowych w zakresie dochodów i wydatków.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 20 stycznia 2007 r. włącznie w zaklejonych kopertach.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 105 – Kadry.
Łomża, 8 stycznia 2007 r.