Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Na 68 posiedzeniu w dniu 23 maja 2006 roku

Komisja realizowała następujący porządek:
1.
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

2.
Zaopiniowanie wniosku Prezydenta w sprawie zmian w budżecie na 2006 rok /druk nr 677, 677A/.

3.
Zaopiniowanie wniosku Prezydenta w sprawie uchwały zmieniającej Uchwałę Nr 391/LXI/06 Rady Miejskiej Łomży w sprawie zaciągnięcia kredytów długoterminowych inwestycyjnych i odnawianych na finansowanie zadań w ramach ZPORR /druk nr 676, 676A/.

4.
Sprawy różne.

Przebieg posiedzenia:

Posiedzenie Komisji otworzyła i obradom przewodniczyła Pani
Alicja Konopka - Przewodnicząca Komisji.
Następnie Komisja jednogłośnie przyjęła porządek jak wyżej.

Ad. 1
Członkowie Komisji nie zgłosili uwag do protokołu z poprzedniego posiedzenia i przyjęli go jednogłośnie.

Ad. 2
Wniosek w sprawie zmian w budżecie na 2006 rok zgodnie z przedstawił Pan Prezydent Jerzy Brzeziński.
Członkowie Komisji nie zgłosili uwag do przedłożonych propozycji i proponowane zmiany zaopiniowano pozytywnie 7 głosami za.

Ad. 3
Następnie Pan Prezydent Jerzy Brzeziński przedstawił wniosek w sprawie uchwały zmieniającej Uchwałę Nr 391/LXI/06 Rady Miejskiej Łomży w sprawie zaciągnięcia kredytów długoterminowych inwestycyjnych i odnawianych na finansowanie zadań w ramach ZPORR /druk nr 676, 676A/.
Członkowie Komisji nie zgłosili uwag do przedłożonych propozycji i proponowane zmiany zaopiniowano pozytywnie 7 głosami za.

Ad. 4
W sprawach różnych członkowie Komisji omówili sygnały zgłaszane na posiedzeniu Komisji Edukacji dotyczące wynagrodzeń w kulturze. Poruszono również problem wniosku o nagrodę dla Prezydenta.
Na tym posiedzenie Komisji zakończono.

  • Data powstania: Data powstania: wtorek, 27 cze 2006 13:11
  • Data opublikowania: wtorek, 27 cze 2006 13:14
  • Data przejścia do archiwum: wtorek, 19 gru 2006 09:23
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej