Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko podinspektora (inspektora) w Oddziale Świadczeń Rodzinnych Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Łomży
Wiadomość przeniesiona do archiwum
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja lub ekonomia.
2. Wymagania dodatkowe :
znajomość prawa administracyjnego i cywilnego, znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych. Umiejętność obsługi komputera w tym znajomość programu informatycznego „Amazis”. Predyspozycje do obsługi interesantów i pracy w zespole.
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7.Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
Ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych, sporządzanie decyzji administracyjnych, ustalanie prawa do zaliczki alimentacyjnej oraz prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych. Prowadzenie rozliczeń i spraw księgowych związanych ze zwrotami zaliczek alimentacyjnych oraz świadczeń nienależnie pobranych.
5.Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 20 stycznia 2006 r. włącznie.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 120 – Kadry.
Łomża, 4 stycznia 2006 r.
znajomość prawa administracyjnego i cywilnego, znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych. Umiejętność obsługi komputera w tym znajomość programu informatycznego „Amazis”. Predyspozycje do obsługi interesantów i pracy w zespole.
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7.Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
Ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych, sporządzanie decyzji administracyjnych, ustalanie prawa do zaliczki alimentacyjnej oraz prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych. Prowadzenie rozliczeń i spraw księgowych związanych ze zwrotami zaliczek alimentacyjnych oraz świadczeń nienależnie pobranych.
5.Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 20 stycznia 2006 r. włącznie.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 120 – Kadry.
Łomża, 4 stycznia 2006 r.