Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w Straży Miejskiej Urzędu Miejskiego w Łomży.
Wiadomość przeniesiona do archiwum
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe administracyjne, preferowany kierunek służb porządku publicznego.
2. Wymagania dodatkowe :
znajomość podstaw księgowania,i prowadzenia postępowania egzekucyjnego w administracji, umiejętność obsługi urządzenia do samoczynnego rejestrowania przekroczenia dopuszczalnej prędkości typu "Foto-radar" oraz obsługi komputera w tym znajomość programów „Word”, „Excel” oraz "Windykacja".
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- obsługa urządzenia do samoczynnego rejestrowania przekroczenia dopuszczalnej prędkości typu "Forto-radar",
- odczyt i obróbka oraz ewidencjonowanie zdjęć zarejestrowanych przez "Foto-radar",
- sporządzanie wniosków do CEPiK o udostępnienie danych osobowych właścicieli pojazdów,
- sporządzanie wniosków – wezwań do właścicieli pojazdów o wszczęciu postępowania w związku z podejrzeniem popełnienia wykroczenia w ruchu drogowym,
- prowadzenie dokumentacji księgowej grzywien nakładanych w postaci mandatu karnego przez strażników,
- sporządzanie dokumentacji dla potrzeb egzekucji administracyjnej nie zapłaconych grzywien.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 14 grudnia 2005 r. włącznie.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 120 – Kadry.
Łomża, 29 listopada 2005 r.
znajomość podstaw księgowania,i prowadzenia postępowania egzekucyjnego w administracji, umiejętność obsługi urządzenia do samoczynnego rejestrowania przekroczenia dopuszczalnej prędkości typu "Foto-radar" oraz obsługi komputera w tym znajomość programów „Word”, „Excel” oraz "Windykacja".
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- obsługa urządzenia do samoczynnego rejestrowania przekroczenia dopuszczalnej prędkości typu "Forto-radar",
- odczyt i obróbka oraz ewidencjonowanie zdjęć zarejestrowanych przez "Foto-radar",
- sporządzanie wniosków do CEPiK o udostępnienie danych osobowych właścicieli pojazdów,
- sporządzanie wniosków – wezwań do właścicieli pojazdów o wszczęciu postępowania w związku z podejrzeniem popełnienia wykroczenia w ruchu drogowym,
- prowadzenie dokumentacji księgowej grzywien nakładanych w postaci mandatu karnego przez strażników,
- sporządzanie dokumentacji dla potrzeb egzekucji administracyjnej nie zapłaconych grzywien.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 14 grudnia 2005 r. włącznie.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 120 – Kadry.
Łomża, 29 listopada 2005 r.