Nabór na stanowisko podinspektora (inspektora) w Oddziale Budżetu Wydziału Skarbu i Budżetu Urzędu Miejskiego w Łomży
Wiadomość przeniesiona do archiwum
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia , lub wyższe na kierunku administracja na podbudowie średniej szkoły ekonomicznej.
2. Wymagania dodatkowe :
znajomość podstaw księgowania, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy od towarów i usług (VAT), umiejętność obsługi komputera w tym znajomość programów „Word” i „Excel” .
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
Przygotowywanie uchwały budżetowej wraz z załącznikami dotyczącej projektu budżetu miasta, opracowywanie planów finansowych zadań zleconych i własnych, sporządzanie harmonogramów dochodów i wydatków budżetu miasta, wprowadzanie zmian do budżetu miasta na podstawie uchwał i zarządzeń, prowadzenie kont pozabilansowych, rozliczanie podatku VAT.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 2 listopada 2005 r. włącznie.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 120 – Kadry.
Łomża, 19 października 2005 r.
znajomość podstaw księgowania, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy od towarów i usług (VAT), umiejętność obsługi komputera w tym znajomość programów „Word” i „Excel” .
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
Przygotowywanie uchwały budżetowej wraz z załącznikami dotyczącej projektu budżetu miasta, opracowywanie planów finansowych zadań zleconych i własnych, sporządzanie harmonogramów dochodów i wydatków budżetu miasta, wprowadzanie zmian do budżetu miasta na podstawie uchwał i zarządzeń, prowadzenie kont pozabilansowych, rozliczanie podatku VAT.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 2 listopada 2005 r. włącznie.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 120 – Kadry.
Łomża, 19 października 2005 r.