Na 49 posiedzeniu w dniu 18 stycznia 2005 roku
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Komisja realizowała nastepujacy porządek:
1.
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2.
Przyjęcie informacji z działalności Komisji za 2004 rok.
3.
Przyjęcie planu pracy Komisji na 2005 rok oraz zgłoszenie propozycji do planu pracy Rady
na 2005 rok.
4.
Sprawy różne.
Ad. 1
Komisja nie zgłosiła uwag do protokołu z poprzedniego posiedzenia i przyjęła go 6 głosami za, przy 1 wstrzymującym.
Ad. 2
Przystępując do realizacji porządku Pani Przewodnicząca przedstawiła informację o pracy komisji w 2004 roku /w załączeniu do protokołu/.
Po wnikliwej analizie materiałów Komisja przedłożona informacje przyjęła jednogłośnie 8 głosami za.
Ad. 3
Następnie po przeanalizowaniu planu pracy z roku ubiegłego i dyskusji komisja przyjęła jednogłośnie następujący plan pracy na 2005 rok:
KWARTAŁ I
Analiza finansowa opieki społecznej.
Stan finansowy miasta na dzień 31.12.2004 roku oraz cele i wysokość zaciągniętych kredytów w 2004 roku i kwoty pozostałe do spłacenia.
KWARTAŁ II
Analiza dochodów z majątku miasta za lata 2000-2004.
KWARTAŁ III
Ocena realizacji budżetu za I półrocze 2005 roku.
KWARTAŁ IV
Zaopiniowanie założeń polityki społeczno-gospodarczej na 2005 rok.
Analiza projektu budżetu na 2005 rok.
Wypracowanie opinii w sprawie projektu budżetu na 2005 rok.
Zgłosiła następujące propozycje do planu pracy Rady na 2005 rok:
1. Sierpień - Ocena realizacji budżetu za I półrocze 2005 roku.
2. Październik - Przyjęcie założeń polityki społeczno-gospodarczej na 2006 rok.
3. Listopad - Pierwsze czytanie budżetu na 2006 rok.
4. Grudzień - Podjęcie uchwały w sprawie budżetu na 2006 rok.
Ad. 4
W sprawach różnych Pan Prezydent Sroczyński poinformował komisje o unieważnieniu przetargu na realizacje modernizacji ratusza. Spowoduje to opóźnienie inwestycji co najmniej o 54 dni.
Następnie członkowie Komisji analizowali inicjatywę grupy radnych dotycząca nadania nazwy jednej z uliczek w mieście.
Na tym posiedzenie komisji zakończono.
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2.
Przyjęcie informacji z działalności Komisji za 2004 rok.
3.
Przyjęcie planu pracy Komisji na 2005 rok oraz zgłoszenie propozycji do planu pracy Rady
na 2005 rok.
4.
Sprawy różne.
Ad. 1
Komisja nie zgłosiła uwag do protokołu z poprzedniego posiedzenia i przyjęła go 6 głosami za, przy 1 wstrzymującym.
Ad. 2
Przystępując do realizacji porządku Pani Przewodnicząca przedstawiła informację o pracy komisji w 2004 roku /w załączeniu do protokołu/.
Po wnikliwej analizie materiałów Komisja przedłożona informacje przyjęła jednogłośnie 8 głosami za.
Ad. 3
Następnie po przeanalizowaniu planu pracy z roku ubiegłego i dyskusji komisja przyjęła jednogłośnie następujący plan pracy na 2005 rok:
KWARTAŁ I
Analiza finansowa opieki społecznej.
Stan finansowy miasta na dzień 31.12.2004 roku oraz cele i wysokość zaciągniętych kredytów w 2004 roku i kwoty pozostałe do spłacenia.
KWARTAŁ II
Analiza dochodów z majątku miasta za lata 2000-2004.
KWARTAŁ III
Ocena realizacji budżetu za I półrocze 2005 roku.
KWARTAŁ IV
Zaopiniowanie założeń polityki społeczno-gospodarczej na 2005 rok.
Analiza projektu budżetu na 2005 rok.
Wypracowanie opinii w sprawie projektu budżetu na 2005 rok.
Zgłosiła następujące propozycje do planu pracy Rady na 2005 rok:
1. Sierpień - Ocena realizacji budżetu za I półrocze 2005 roku.
2. Październik - Przyjęcie założeń polityki społeczno-gospodarczej na 2006 rok.
3. Listopad - Pierwsze czytanie budżetu na 2006 rok.
4. Grudzień - Podjęcie uchwały w sprawie budżetu na 2006 rok.
Ad. 4
W sprawach różnych Pan Prezydent Sroczyński poinformował komisje o unieważnieniu przetargu na realizacje modernizacji ratusza. Spowoduje to opóźnienie inwestycji co najmniej o 54 dni.
Następnie członkowie Komisji analizowali inicjatywę grupy radnych dotycząca nadania nazwy jednej z uliczek w mieście.
Na tym posiedzenie komisji zakończono.