Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Łomża

Dotyczy wszczęcia postępowania administracyjnego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „przebudowa i rozbudowa sięgacza ul. Wesołej w Łomży”

          Na podstawie art. 11d ust. 5 - ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. – o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1474) zawiadamia się, że na wniosek Prezydenta Miasta Łomża z dnia 06.03.2020 r., skorygowanego w dniu 17.03.2020 r. w zakresie treści wniosku, wszczęto postępowanie administracyjne dotyczące wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „przebudowa i rozbudowa sięgacza ul. Wesołej w Łomży” - drogi gminnej nr 101149B. Zakres inwestycji obejmuje;

  • budowę ulicy od km 0+000 do km 0+176,02 jezdni o szerokości 6,0 m (poszerzonej na łuku poziomym do 6,60 m) o nawierzchni z kostki betonowej zakończona placem do zawracania dla samochodów osobowych o wym. 12,5x12,5 m,
  • budowę skrzyżowanie w zakresie wlotu z ulicy Wesołej,
  • budowę chodników, zjazdów indywidualnych do posesji,
  • budowę plac do zawracania 12,5x12,5 m,
  • rozbudowę kanalizacji deszczowej,
  • budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami,
  • budowę sieci wodociągowej z przyłączami,
  • budowę oświetlenia drogowego LED,
  • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
  • budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego m.in. wygrodzeń,
  • przebudowę kolizji z infrastrukturą naziemną demontaż istniejących lamp oświetlenia ulicy,
  • wykonanie odpowiedniej gospodarki zielenią nowe nasadzenia oraz tereny zieleni w granicach projektowanego pasa drogowego,
  • rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
  • rozbiórkę budynku jednorodzinnego „pustostanu” zlokalizowanego w projektowanym pasie drogowym,
  • wycinkę drzew.

Inwestycja będzie realizowana na działkach o numerach ewidencyjnych;

  • obręb 0002 Łomża 2, jednostka ewidencyjna 206201_1:

- 23797 istniejący pas drogowy ul. Wesołej,

- 21911/1 przejętej w całości pod pas drogowy,

- 21912 przejętej w całości pod pas drogowy,

- 21914/1 powstałej z podziału działki nr 21914,

- 21909/2 powstałej z podziału działki nr 21909,

- 21908/2 powstałej z podziału działki nr 21908,

oraz działkach poza pasem drogowym projektowanych ulic czasowo zajętych, z których korzystanie będzie ograniczone:

  • 21910/2 – pod podłączenie projektowanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 SN8 do istniejącej komory kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej na działce nr 21910/2,

z zatwierdzeniem projektu podziału nieruchomości:

  • działki nr 21914 na działkę nr 21914/1 (pod projektowany pas drogowy) i działkę nr 21914/2 (pozostającą w dotychczasowym użytkowaniu),
  • działki nr 21909 na działkę nr 21909/2 (pod projektowany pas drogowy) i działkę nr 21909/1 (pozostającą w dotychczasowym użytkowaniu),
  • działki nr 21908 na działkę nr 21908/2 (pod projektowany pas drogowy) i działkę nr 21908/1 (pozostającą w dotychczasowym użytkowaniu),

i nadaniem decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności.

            Stronami postępowania w sprawie są wnioskodawca, właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości objętych wnioskiem.

            Informuję, że w terminie 14 dni po opublikowaniu niniejszego obwieszczenia, które dodatkowo zostaje podane do publicznej wiadomości w drodze obwieszczeń zamieszczonych na tablicy ogłoszeń w urzędzie, na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego Łomży oraz w prasie lokalnej, można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Łomży, Stary Rynek 14 pok. 204 ze zgromadzonym materiałem oraz zgłaszać ewentualne uwagi i wnioski – stosownie do art. 10 ust. 1 - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późniejszymi zmianami).

            Po tym terminie zostanie wydana decyzja na podstawie dokumentów będących w posiadaniu Prezydenta Miasta Łomża.

           W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu (art. 41 § 1, 2 kpa).

 

  • Data powstania: Data powstania: piątek, 3 kwi 2020 13:27
  • Data opublikowania: piątek, 3 kwi 2020 13:33
  • Data przejścia do archiwum: sobota, 25 kwi 2020 09:03
  • Wytwarzający informację: Prezydent Miasta Łomża dr Mariusz Chrzanowski
  • Opublikował(a): Żelachowska Anna
  • Zaakceptował(a): Żelachowska Anna
  • Artykuł był czytany: 1072 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej