Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Protokół nr 8/19 z dnia 10 lipca 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Ireneusz Waldemar Cieślik – Przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 7/19 z dnia 25 czerwca 2019 r. 2. Informacja Komendanta Miejskiego Policji na temat efektywności ponadnormatywnych patroli policji. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie statków oraz innych obiektów pływających z obszarów wodnych na terenie miasta Łomża – druk nr 193, 193 A. 4. Sprawy różne.

Ad. 1

                Przewodniczący Komisji poprosił o uwagi do protokołu z poprzedniego posiedzenia.

            Komisja przyjęła protokół nr 7/19 z dnia 25 czerwca 2019 r. bez uwag.

 

Ad. 2

 

            Arkadiusz Filipkowski – KMP Łomża przedstawił zestawienie efektów służb ponadnormatywnych pełnionych przez policjantów Komendy Miejskiej Policji w Łomży w I połowie 2019 roku (w załączeniu).

            Przewodniczący Komisji otworzył dyskusję.

            Głosów w dyskusji na temat efektywności ponadnormatywnych patroli policji członkowie Komisji nie zgłosili.

            Komisja przyjęła przedstawione zestawienie.

 

 

 

 

 

Ad. 3

 

            Mariola Sawicka – WKS UM w Łomży przedstawiła wniosek i projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie statków oraz innych obiektów pływających z obszarów wodnych na terenie miasta Łomża (w załączeniu do protokołu).

            Przewodniczący Komisji otworzył dyskusję.

            Głosów w dyskusji nie zgłoszono.

            Komisja, w wyniku głosowania 8 głosami za – jednogłośnie, pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały określony drukiem nr 193 A.

 

Ad. 4

 

            Przewodniczący Komisji postawił wniosek o zwiększenie kwoty o 20 tys. zł na ponadnormatywne patrole policji. Uzasadniają stwierdził, że zachodzi potrzeba zwiększenia w związku z tym, że już wyczerpały się pieniądze i nie ma dodatkowych patroli.

            Radny Zbigniew Prosiński zaproponował, aby Komendant Miejski Policji wystąpił z takim wnioskiem, ponieważ komisja nie wie ile potrzeba pieniędzy. Uważa, że należy szczegółowo przeanalizować sytuację, przedyskutować to z Komendantem Policji i dopiero wnioskować bądź nie o zwiększenie środków na patrole.

            Przewodniczący Komisji stwierdził, że w poprzednich Komisjach nigdy nie było wniosku Komendanta o zwiększenie środków na ponadnormatywne patrole policji. Zauważył, że chwili obecnej nie ma już ponadnormatywnych patroli, bo nie ma pieniędzy. W związku z powyższym poddał złożony wniosek pod głosowanie.

            Komisja, w wyniku głosowania 5 głosami za, przy braku głosów przeciw i 3 głosach wstrzymujących, wniosek przyjęła.

W związku z wyczerpaniem porządku obrad Przewodniczący zamknął posiedzenie Komisji.

 

 

                                                                                                             Przewodniczący

                                                                                                     Komisji Bezpieczeństwa

 

                                                                                                       Ireneusz Waldemar Cieślik

  • Data powstania: Data powstania: poniedziałek, 9 wrz 2019 09:11
  • Data opublikowania: poniedziałek, 9 wrz 2019 09:12
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej