Obwieszczenie Prezydenta Miasta Łomża
Na podstawie art. 11d ust. 5 - ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. – o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1474) zawiadamia się, że na wniosek Prezydenta Miasta Łomża z dnia 29.03.2019 r. wszczęto postępowanie administracyjne dotyczące wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „rozbudowa drogi powiatowej nr 2599B ul. Giełczyńskiej w Łomży na odcinku od ronda H. Bielickiej do ul. Senatorskiej wraz z budową infrastruktury technicznej oraz usunięciem kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu” (od km 0+000,00 do km 0+417,71).
Zakres robót budowlanych obejmuje;
- przebudowę nawierzchni jezdni,
- budowę i przebudowę zatok parkingowych,
- przebudowę istniejących zjazdów,
- przebudowę chodników oraz budowę ciągu pieszo – rowerowego,
- przebudowę oświetlenia ulicznego,
- budowę kanalizacji deszczowej w tym kanału, przykanalików, studni rewizyjnych i wpustów,
- przebudowę kanału teletechnicznego, przebudowę sieci telekomunikacyjnej, przebudowę sieci wodociągowej, przebudowę kabli energetycznych,
zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości:
- działki nr 10656/2 na działkę nr 10656/3 (pod projektowana inwestycję) i działkę nr 10656/4 (pozostającą poza pasem drogowym),
Inwestycja będzie realizowana na działkach o numerach ewidencyjnych:
- 10546 – pas drogowy ul. Giełczyńskiej,
- 10656/3 (powstałej z podziału działki nr 10656/2)
z obrębu Nr 0001, jednostka ewidencyjna 206201_1 m. Łomża
oraz działkach poza pasem drogowym ul. Giełczyńskiej czasowo zajętych, z których korzystanie będzie ograniczone:
- 10393 – pod przebudowę skrzyżowania, przebudowę sieci teletechnicznej,
- 10424 – pod przebudowę skrzyżowania, przebudowę sieci teletechnicznej,
- 10498 – pod przebudowę skrzyżowania,
- 10547 – pod przebudowę skrzyżowania, przebudowę sieci teletechnicznej,
- 11107/5 – pod budowę sieci kanalizacji deszczowej,
- 12564 – pod przebudowę skrzyżowania, przebudowę sieci wodociągowej.
Stronami postępowania w sprawie są wnioskodawca, właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości objętych wnioskiem.
Informuję, że w terminie 14 dni po opublikowaniu niniejszego obwieszczenia, które dodatkowo zostaje podane do publicznej wiadomości w drodze obwieszczeń zamieszczonych na tablicy ogłoszeń w urzędzie, na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego Łomży oraz w prasie lokalnej, można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Łomży, Stary Rynek 14 pok. 204 ze zgromadzonym materiałem oraz zgłaszać ewentualne uwagi i wnioski – stosownie do art. 10 ust. 1 - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późniejszymi zmianami).
Po tym terminie zostanie wydana decyzja na podstawie dokumentów będących w posiadaniu Prezydenta Miasta Łomża.
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu (art. 41 § 1, 2 kpa).