Obwieszczenie Prezydenta Miasta Łomża
Na podstawie art. 11d ust. 5 - ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. – o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2031) zawiadamia się, że na wniosek Prezydenta Miasta Łomża z dnia 8 lutego 2017 r. wszczęto postępowanie administracyjne dotyczące wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „Rozbudowa i budowa ulicy Ks. Bp. S. Łukomskiego w Łomży wraz z budową infrastruktury technicznej oraz usunięciem kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu” w zakresie robót budowlanych obejmujących;
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogowej wraz z krawężnikiem i obrzeżami,
- rozbiórkę sieci uzbrojenia terenu,
- wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni drogi dla kategorii KR2,
- wykonanie jezdni asfaltowej,
- wykonanie chodników,
- wykonanie ścieżek rowerowych,
- budowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
- budowę zatok postojowych,
- umocnienie skarp betonowymi elementami prefabrykowanymi,
- budowę systemu odwodnienia wraz ze studniami i przykanalikami,
- budowę oświetlenia drogowego,
- przebudowę sieci SN,
- budowę sieci telekomunikacyjnej – kanału technologicznego,
- zagospodarowanie zieleni w granicach pasa drogowego,
z zatwierdzeniem projektu podziału nieruchomości;
- działki nr 11918 na działki 11918/1 i 11918/2,
- działki nr 11920/2 na działki nr 11920/4 i 11920/5,
- działki nr 11921 na działki 11921/1 i 11921/2,
- działki nr 11922 na działki nr 11922/1 i 11922/2.
Inwestycja będzie realizowana na działkach o numerach geodezyjnych:
- 11919/1, 11919/2, 11919/3, 11920/1, 11920/3 (obręb 1) - w całości przeznaczonych pod pas drogowy,
- 11918/1, 11920/4, 11921/1, 11922/1 (obręb 1) – powstałych z podziału działek, przeznaczonych pod pas drogowy,
oraz działkach:
- 12581 – obręb 1 - ul. Szosa Zambrowska i 12582 – ul. Wąska (obręb 1) – przeznaczonych do czasowego zajęcia w celu powiązania projektowanej i istniejącej infrastruktury oraz połączenia projektowanej drogi z istniejącymi pasami drogowymi.
Stronami postępowania w sprawie są wnioskodawca, właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości objętych wnioskiem.
Informuję, że w terminie 14 dni po opublikowaniu niniejszego obwieszczenia, które dodatkowo zostaje podane do publicznej wiadomości w drodze obwieszczeń zamieszczonych na tablicy ogłoszeń w urzędzie, na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego Łomży oraz w prasie lokalnej, można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Łomży, Stary Rynek 14 pok. 204 ze zgromadzonym materiałem oraz zgłaszać ewentualne uwagi i wnioski – stosownie do art. 10 ust.1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego tekst jednolity: (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późniejszymi zmianami).
Po tym terminie zostanie wydana decyzja na podstawie dokumentów będących w posiadaniu Prezydenta Miasta Łomża
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu (art. 41 § 1, 2 kpa).