Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Na 4 posiedzeniu w dniu 23 marca 2015 roku

Komisja realizowała następujący porządek obrad:

 

  1. Przyjęcie protokołu nr 3/15 z ostatniego posiedzenia Komisji
  2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na rok 2015 – druk nr 63, 63A
  3. Analiza lokalnego rynku pracy za 2014 rok oraz zapoznanie się z formami przeciwdziałania bezrobociu i środkami na te działania przeznaczonymi w 2015 roku. Bezrobocie wśród osób młodych i osób niepełnosprawnych na terenie miasta– druki nr: 46, 46/1 i 46/2
  4. Sprawozdanie z działalności Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Łomży za 2014r. – druk nr 52
  5. Sprawozdanie z funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej za 2014 rok – druk nr 53
  6. Informacja o realizacji Łomżyńskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania problemów Alkoholowych oraz Patologii Społecznej za 2014 rok – druk nr 48
  7. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej za 2014r. Ocena funkcjonowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2014 r. – druk nr 50
  8. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie finansowania zadań ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych – druk nr 49, 49A
  9. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:

a)    podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do zasiłku celowego na zakup żywności lub posiłków w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania ”Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020 – druk nr 51, 51A

b)    zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej w formie posiłku lub pomocy rzeczowej przyznawanej w zakresie zadań własnych gminy w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania ”Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020 – druk nr 51, 51B

10. Sprawy różne i wolne wnioski

Ad. 1

Przyjęcie protokołu nr 3/15 z ostatniego posiedzenia Komisji

 

Komisja nie wniosła uwag do protokołu nr 3/15 z dnia 15 stycznia 2015 roku. Komisja protokół przyjęła przez aklamację.

 

Ad. 2

Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na rok 2015 – druk nr 63, 63A

 

Wniosek Prezydenta Miasta w sprawie zmian w budżecie miasta na rok 2015 w działach merytorycznie podległych komisji przedstawiła Pani Grażyna Kołodziejska – Skarbnik Miasta, zgodnie z drukiem nr 63A – w załączeniu do protokołu.

Przewodnicząca obrad – radna Wanda Mężyńska poprosiła o wyjaśnienie czy podwyższenie wynagrodzeń dotyczy wszystkich członków Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Patologii Społecznych, tj. czy w porównaniu do roku ubiegłego wszyscy członkowie komisji otrzymają większe wynagrodzenie?

Pani Grażyna Kołodziejska – Skarbnik Miasta wyjaśniła, że zwiększył się skład osobowy MKRPAiPS, dlatego będą większe wydatki na komisję.

Pani Janina Picewicz-Znosko – Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia uzupełniając wypowiedź Skarbnika Miasta wyjaśniła, że nowo powołana w  tym roku komisja zwiększyła liczbę członków. Członkowie MKRPAiPS otrzymują wynagrodzenie za każde posiedzenie komisji, za każdą kontrolę, stąd wniosek Prezydenta Miasta o zwiększenie wydatków na ten cel. Dodała, że do budżetu miasta zostały wprowadzone środki za koncesje i środki niewygasłe, nie wykorzystane w roku ubiegłym, stąd zwiększenie wydatków o kwotę 224.775zł. Część kwoty zostanie przeznaczona na wynagrodzenia dla członków i obsługę MKRPAiPS, a część na dotacje do programów profilaktycznych, które zostaną wyłonione w drodze konkursu ofert.

Radna Edyta Śledziewska stwierdziła, że z informacji o pracy Prezydenta Miasta wynika, że zarządzeniem nr 42/15 z dnia 2 lutego 2015 roku Prezydent Miasta zmienił i powiększył o trzech członków skład MKRPAiPS. Poprosiła o uzasadnienie z czego wynika zwiększenie ilości członków komisji – czy do zadań komisji doszły nowe zadania, itp.

Pani Janina Picewicz-Znosko – Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia wyjaśniła, że wydział którym kieruje zapewnia obsługę administracyjno-techniczną MKRPAiPS. Za powołanie, skład i ilość członków komisji odpowiada Prezydent Miasta.

Radna Edyta Śledziewska kontynuując wypowiedź stwierdziła, że zawsze w składzie komisji był geodeta, w obecnym składzie geodety nie ma. W związku z tym poprosiła o wyjaśnienie kto będzie zajmował się pomiarami odległości punktów sprzedaży i podawania napojów alkoholowych od punktów chronionych.

Pani Anna Bigiej – inspektor ds. patologii społecznych wyjaśniła, że w razie potrzeby MKRPAiPS zwróci się o pomoc do Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami.

Pani Agnieszka Muzyk – Zastępca Prezydenta Miasta wyjaśniła, że została powołana nowa MKRPAiPS. Skład osobowy komisji został zwiększony na wniosek członków starej komisji. Zostało zgłoszone zapotrzebowanie na jeszcze jednego policjanta do składu komisji i drugi funkcjonariusz Policji w składzie komisji się znalazł. Dodała, że problemów jest wiele, miasto jest duże i większy skład osobowy komisji usprawni jej pracę. To nie przekłada się na finanse. Członkowie komisji otrzymują wynagrodzenie za każde posiedzenie i kontrolę – za pracę, a nie za to, że są członkami MKRPAiPS. Dodała, że jeśli chodzi o mierzenie odległości to nie jest to na tyle skomplikowane aby w składzie komisji musiał być geodeta. Część członków komisji brała już udział w jej pracach, zna pracę i poradzi sobie z tym tematem. W razie wątpliwości, w sporadycznych, trudnych przypadkach na pewno pracownicy Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami nie odmówią pomocy komisji. Nie zawsze w składzie komisji był geodeta i komisja sobie radziła. Uważa, że najważniejsze jest to, że w składzie komisji znalazł się dodatkowy Policjant. Za wniosek w tej sprawie podziękowała członkom poprzedniej komisji. Komisja wykonuje interwencje, które może przeprowadzić tylko przy udziale Policji. To jest kluczowe. Ponadto stwierdziła, że w składzie MKRPAiPS znajduje się kapłan, który zajmuje się profilaktyką. Rozporządzenie jasno określa, że w przypadku społeczności, w której jest dominująca grupa wyznaniowa jest wskazane, żeby przedstawiciel grupy wyznaniowej był członkiem MKRPAiPS. Kończąc wypowiedź stwierdziła, że udział w pracach komisji cieszył się ogromnym zainteresowaniem społeczności łomżyńskiej, co z całą pewnością też miało wpływ na zwiększenie liczby jej członków – osób, które w tego typu działania chciały się włączyć.

Więcej uwag i zapytań w tym temacie nie zgłoszono.

W wyniku głosowania Komisja jednogłośnie pozytywnie – 8 głosami za zaopiniowała projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na rok 2015 w działach merytorycznie podległych komisji.

Następnie Przewodnicząca obrad udzieliła głosu rodzicom dzieci z głębokim upośledzeniem umysłowym uczęszczającym do Ośrodka Rewalidacyjno-Opiekuńczego w Łomży.

Pani Lilianna Lechowicz – przedstawiciel rodziców zwróciła się do Pani Prezydent i komisji z prośbą o zabezpieczenie dzieciom będącym już w wieku dorosłym /25 lat/ godnych warunków dalszego bytowania. Stwierdziła, że do końca czerwca br. dzieci mają zapewnioną opiekę w Ośrodku Rewalidacyjno-Opiekuńczym. Po rozmowach z Panią Prezydent osiągnięto konsensus, że najwłaściwszym rozwiązaniem byłoby umieszczenie ich dzieci od lipca w Środowiskowym Domu Samopomocy, z miejscami pół stacjonarnymi, z perspektywą kilku miejsc całodobowych. Zwróciła się do Pani Prezydent z prośba o informację na jakim etapie jest to rozwiązanie, bo rok szkolny dobiega końca i od lipca dzieci nie będą miały opieki. Dodała, że rodzice rozumieją, że powiększenie Środowiskowego Domu Samopomocy wymaga czasu a przede wszystkim właściwego lokalu, ale zanim to się ziści proszą o zabezpieczenie opieki nad ich dziećmi na teraz, od lipca, bo Pani Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych straszy rodziców. Jej osobiście powiedziała, że jeszcze tylko przez dwa miesiące  jej syn będzie uczęszczał do ośrodka. W związku z tym bardzo się niepokoi, bo musi pracować, by zabezpieczyć dziecku byt.

Pani Agnieszka Muzyk – Zastępca Prezydenta Miasta wyjaśniła, że władze miasta podtrzymują chęć rozszerzenia działalności Środowiskowego Domu Samopomocy o miejsca dla osób z głębokim upośledzeniem umysłowym. Stwierdziła, że podjęła wszystkie możliwe działania, jednak z uwagi na brak lokalu w chwili obecnej nie jest możliwa realizacja tego zadania. Dodała, że Podlaski Urząd Wojewódzki wyraża chęć dofinansowania ośrodka w znacznym stopniu, chęć pomocy miastu Łomża w utrzymaniu tego typu placówki. W tym roku utworzenie placówki nie jest możliwe, jednak w przyszłości do Rady Miejskiej skieruje stosowny wniosek z prośbą o poparcie i podjęcie stosownej uchwały. Zapewniła, że władze miasta nie pozostawią rodziców ani ich dzieci od lipca samym sobie. Jest zapewnienie Dyrektora MOPS, że dopóki nowa placówka nie zostanie powołana, osoby o których mowa nie zostaną pozbawione opieki. Jest to problem, przed którym miasto nie może już się uchylać. Podejmie wszelkie działania, a wie że Rada jest im przychylna, by w przyszłym roku placówkę dla osób z głębokim upośledzeniem umysłowym w Łomży uruchomić.

Pani Lilianna Lechowicz w imieniu wszystkich rodziców podziękowała za zrozumienie i przychylność. Poprosiła jednocześnie Panią Prezydent o informację gdzie od lipca dzieci znajdą opiekę i czy opiekę taką znajdą jak dotychczas przez okres jednego miesiąca wakacji.

Pan Wiesław Jagielak – Dyrektor MOPS stwierdził, że będzie ewentualnie możliwość, że dzieci pozostaną jeszcze w Ośrodku Rewalidacyjno-Opiekuńczym przy ul. Studenckiej na tych samych zasadach jak dotychczas.

Rodzice podziękowali za dalszą opiekę nad dziećmi dodając, że liczą na docelowe rozwiązanie, na ośrodek z miejscami całodobowymi, bo rodzice są coraz starsi, a jak umrą nie będą mieli komu dzieci pod opiekę zostawić. Należy stworzyć docelowy ośrodek z miejscami całodobowymi, by zapewnić ciągłość opieki

Pani Agnieszka Muzyk – Zastępca Prezydenta Miasta wyjaśniła, że kwestia całodobowej placówki to inny problem. Na chwilę obecną należy zrobić wszystko by poszerzyć działalność ŚDS i umieścić w nim osoby z głębokim upośledzeniem umysłowym po 25 roku życia, które na dziś mają opiekę w Ośrodku Rewalidacyjno-Opiekuńczym w Łomży.

 

Ad. 3

Analiza lokalnego rynku pracy za 2014 rok oraz zapoznanie się z formami przeciwdziałania bezrobociu i środkami na te działania przeznaczonymi w 2015 roku. Bezrobocie wśród osób młodych i osób niepełnosprawnych na terenie miasta– druki nr: 46, 46/1 i 46/2

 

Informację w powyższej sprawie przedstawiła Pani Elżbieta Olejniczak-Bazydło – Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży. Uzupełniając przedłożoną informację stwierdziła, że sytuacja na rynku pracy w Łomży jest bardzo trudna. Brak wiodącego przemysłu, inwestorów i zakładów pracy powoduje zastój na rynku pracy. Rok 2014 był rokiem wyjątkowym, ponieważ od 2011 roku był to pierwszy rok kiedy zanotowany został dość duży spadek bezrobocia. Spadek bezrobocia utrzymywał się od początku 2014 roku aż do października 2014, co było sporym ewenementem, ponieważ bezrobocie jest problemem socjologicznym i ma charakter sinusoidalny, tj. ma gorsze okresy zimowe i lepsze okresy letnie. Dodała, że programami walki z bezrobociem objęte są osoby młode oraz osoby po 50 roku życia. Osoby od 35 do 50 roku życia są w sytuacji mocno niekomfortowej, ponieważ jest najmniej pieniędzy, które urzędy pracy mogą przeznaczać i pozyskiwać w programach konkursowych, jak i systemowych dla tej grupy bezrobotnych. Ponadto poinformowała, że co piąty bezrobotny z Łomży to osoba która nie ukończyła 25 lat, w wieku do lat 29 bezrobotni stanowią 40%. Sytuacja jest bardzo poważna. Tylko 10% dotacji, jakie otrzymały w latach 2009-2014 osoby młode na założenie własnej firmy, wróciło do PUP w Łomży. Ta forma pomocy bezrobotnym jest najskuteczniejsza, cieszy się największą popularnością i ma jak widać z danych 90% efektywności. Gro z tych powstałych nowych podmiotów gospodarczych na dzisiaj zatrudnia kolejne osoby. Niektóre z nich naprawdę doskonale sobie radzą. Środki wydawane na szkolenia przynoszą znacznie mniej korzyści. Kończąc wypowiedź podkreśliła, że sytuacja osób niepełnosprawnych na rynku pracy jest również bardzo trudna. Jest coraz mniej programów i coraz mniej środków, które pozwalają na pomoc tej grupie osób w walce z bezrobociem. Osoby posiadające grupę inwalidzką z orzeczonym lekkim stopniem niepełnosprawności są chętnie zatrudniane.

Przewodnicząca obrad – radna Wanda Mężyńska stwierdziła, że należy się zastanowić nad tym co miasto może zrobić dla ludzi młodych w kierunku zapewnienia im miejsc pracy. W Łomży nie ma dużych zakładów pracy, nie ma jak zatrzymać młodych ludzi i nie ma pracy. Jedyną szansą jest wskazanie im możliwości przekwalifikowania się, ale to również nie daje pewności na znalezienie pracy.

Pani Elżbieta Olejniczak-Bazydło – Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży wyjaśniła, że do PUP w Łomży zgłosiła się bardzo duża grupa osób posiadających wyższe wykształcenie, które chcą się przekwalifikować. Pogoń za podniesieniem współczynnika skolaryzacji w Polsce w stosunku do Unii Europejskiej wywołała bardzo wiele negatywnych skutków, ponieważ okazało się, że wszyscy muszą mieć wyższe wykształcenie. W zeszłym roku Polska miała największy odsetek osób młodych, które uzyskały stopień magistra w Europie. To jest chore. Studia nie gwarantują absolutnie dobrej pracy, a stały się warunkiem nieodzownym przy zatrudnieniu i w związku z tym dochodzi do totalnej paranoi, kiedy do PUP w Łomży wpływają oferty pracy – np. do pracy w sklepie wymagane jest wyższe wyksztalcenie i znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym. Uważa, że wiele spraw postawionych zostało „na głowie”. Pracodawcy również muszą się jeszcze dużo nauczyć. Młodzi ludzie przez to że wyjeżdżają, nauczyli się być i żyć zawodowo jako freelancerzy – żyją, zarabiają, kwitnie czarny rynek – tylko nie przypuszczają jak szybko mija czas i później będzie niska bardzo emerytura lub całkowity jej brak. Brak jest świadomości społecznej, że trzeba pracować zawodowo na swoją przyszłość, na swoje zabezpieczenie.

Radny Dariusz Domasiewicz stwierdził, że w trakcie dyskusji pojawił się temat braku szkolnictwa zawodowego w Łomży. Z przedłożonych przez PUP w Łomży danych wynika, że pracy w naszym mieście nie ma ogólnie – ani dla ludzi z wyższym wykształceniem, ani dla ludzi z wykształceniem średnim czy zawodowym.

Pani Elżbieta Olejniczak-Bazydło – Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży stwierdziła, że jeśli nie będzie w mieście sprzyjających warunków do tworzenia i rozwoju zakładów pracy, to dotacje na otwarcie działalności gospodarczej czy tworzone stanowiska pracy niewiele pomogą, na krótki okres czasu.

Więcej uwag w tym temacie komisja nie zgłosiła.

W wyniku głosowania komisja jednogłośnie informacje powyższe przyjęła, zgodnie z drukami nr 46, 46/1 i 46/2.

 

Ad. 4

Sprawozdanie z działalności Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Łomży za 2014r. – druk nr 52

 

Sprawozdanie w powyższej sprawie przedstawił Pan Krzysztof Jankowski – Dyrektor Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Łomży, zgodnie z drukiem nr 52 – w załączeniu do protokołu. Ponadto zwrócił się do komisji z prośbą o poparcie wniosku, który ujął w przedłożonym sprawozdaniu, a dotyczy zaplanowania w budżecie na rok 2016 odpowiednich środków finansowych na zakup samochodu osobowego na potrzeby wychowanków Placówki.

Przewodnicząca obrad – radna Wanda Mężyńska poddała pod głosowanie wniosek o zakup w przyszłym roku samochodu osobowego na potrzeby POW w Łomży.

W wyniku głosowania Komisja w/w wniosek przyjęła jednogłośnie – 5 głosami za.

Komisja nie zgłosiła uwag do w/w sprawozdania i w wyniku głosowania przyjęła je jednogłośnie – 5 głosami za wraz z w/w, przyjętym przez Komisję wnioskiem.

 

Ad. 5

Sprawozdanie z funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej za 2014 rok – druk nr 53

 

Komisja nie wniosła uwag do sprawozdania z funkcjonowania DPS za 2014 rok i w wyniku głosowania sprawozdanie przyjęła jednogłośnie – 5 głosami za.

 

Ad. 6

Informacja o realizacji Łomżyńskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania problemów Alkoholowych oraz Patologii Społecznej za 2014 rok – druk nr 48

 

Przewodnicząca obrad zwróciła się do Pani Prezydent z prośbą o kilka słów wyjaśnień na temat środków z tzw. „korkowego”.

Pani Agnieszka Muzyk – Zastępca Prezydenta Miasta wyjaśniła, że środki na konkursy na 2015 rok na chwilę obecną zostały wstrzymane. Poinformowała komisję, że odbyło się szkolenie, w którym udział wzięło ponad 100 osób ze stowarzyszeń, szkół i innych jednostek zajmujących się profilaktyką. Sprawozdanie ze szkolenia jeśli takie będzie życzenie komisji, przedstawi w szczegółach na najbliższej sesji Rady Miejskiej. Dodała, że szkolenie dotyczyło zagadnienia jak pisać programy profilaktyczne. Dodała, że dotychczas w profilaktyce samej profilaktyki było tak naprawdę niewiele. Często środki z tzw. „korkowego” wypełniały różne potrzeby i problemy. Na szkoleniu temat programów profilaktycznych został omówiony bardzo szczegółowo, w oparciu o obowiązujące akty prawne.

Przewodnicząca obrad stwierdziła, że na sesji poprosi Panią Prezydent o szczegółowe sprawozdanie ze szkolenia oraz informację na temat środków na 2015 rok z tzw. „korkowego”.

Komisja nie wniosła uwag do w/w informacji.

W wyniku głosowania komisja informację o realizacji Łomżyńskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Patologii Społecznej za rok 2014 przyjęła jednogłośnie – 5 głosami za.

 

Ad. 7

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej za 2014r. Ocena funkcjonowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2014 r. – druk nr 50

 

Sprawozdanie w powyższej sprawie przedstawił Pan Wiesław Jagielak – Dyrektor MOPS w Łomży, zgodnie z drukiem nr 50 – w załączeniu do protokołu.

Przewodnicząca obrad – radna Wanda Mężyska stwierdziła, że w MOPS pracują wolontariusze – młodzi ludzie, bardzo często z wyższym wykształceniem. Stwierdziła, że jest to bardzo piękna i cenna inicjatywa, do udziału w której zachęciła też inne, chętne osoby.

Komisja nie wniosła uwag do w/w sprawozdania. W wyniku głosowania komisja jednogłośnie pozytywnie – 5 głosami za w/w przyjęła powyższe sprawozdanie oraz ocenę funkcjonowania MOPS za 2014 rok.

 

Ad. 8

Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie finansowania zadań ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych – druk nr 49, 49A

 

Wniosek Prezydenta Miasta w powyższej sprawie przedstawił Pan Wiesław Jagielak – Dyrektor MOPS w Łomży, zgodnie z drukiem nr 49 – w załączeniu do protokołu.

Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 5 głosami za – jednogłośnie pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w powyższej sprawie.

 

Ad. 9

Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:

a)    podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do zasiłku celowego na zakup żywności lub posiłków w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania ”Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020 – druk nr 51, 51A

b)    zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej w formie posiłku lub pomocy rzeczowej przyznawanej w zakresie zadań własnych gminy w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania ”Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020 – druk nr 51, 51B

 

Wniosek Prezydenta Miasta w sprawie w/w projektów uchwał przedstawił Pan Wiesław Jagielak – Dyrektor MOPS w Łomży, zgodnie z drukiem nr 49 – w załączeniu do protokołu.

Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania :

a)    projekt uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do zasiłku celowego na zakup żywności lub posiłków w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania ”Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020 zaopiniowała jednogłośnie pozytywnie – 5 głosami za, zgodnie z drukiem nr 51A

b)    projekt uchwały w sprawie zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej w formie posiłku lub pomocy rzeczowej przyznawanej w zakresie zadań własnych gminy w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania ”Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020 zaopiniowała jednogłośnie pozytywnie – 5 głosami za, zgodnie z drukiem nr 51B

 

 

Ad. 10

Sprawy różne i wolne wnioski:

 

Przewodnicząca obrad zapoznała komisję z pismem Pani Hanny Szymańskiej. Komisja przekazała pismo Pani Prezydent Agnieszce Muzyk z prośbą o rozpatrzenie poruszonej w piśmie kwestii – pismo w załączeniu do protokołu.

W związku z wyczerpaniem porządku dziennego Przewodnicząca obrad zamknęła posiedzenie komisji.

  • Data powstania: Data powstania: wtorek, 21 kwi 2015 08:10
  • Data opublikowania: wtorek, 21 kwi 2015 08:13
  • Data edycji: środa, 4 sty 2017 11:27
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej