Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Architektury i Budownictwa, pok.205, tel. 215-68-12.

Wymagane dokumenty

1. Wniosek inwestora.
2. Zgoda strony, na rzecz której decyzja została wydana, na przeniesienie tej decyzji na rzecz innego podmiotu.
3. Oświadczenie inwestora o przejęciu wszystkich warunków zawartych w decyzji.

Gdzie odebrać formularze:

Urząd Miejski w Łomży, Stary Rynek 14, tel. 215-67-36, 215-67-37, Biuro Obsługi Klienta.

Opłaty:

Wniosek podlega opłacie w wysokości 56 zł w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto nr: 66 1560 0013 2294 6771 7000 0007 z wyłączeniem spraw budownictwa mieszkaniowego.

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Decyzję Prezydent Miasta Łomży wydaje w terminach zgodnych z K.p.a.

Tryb odwoławczy:

Od decyzji w sprawie przeniesienia warunków zabudowy przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Prezydenta Miasta Łomży.

Inne wskazówki, uwagi:

Stronom w postępowaniu o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy są jedynie podmioty, między którymi ma być dokonane przeniesienie decyzji.

Podstawa prawna:

Art.63 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz.717).

Data sporządzenia

środa, 3 mar 2004 11:28

Data zatwierdzenia

środa, 3 mar 2004 12:07
  • Data dodania: środa, 3 mar 2004 11:28
  • Data upublicznienia: środa, 3 mar 2004 12:07
  • Data przejścia do archiwum: wtorek, 4 mar 2014 14:34
  • Opublikował(a): Andrzej Zajkowski
  • Zaakceptował(a): Andrzej Zajkowski
  • Artykuł był czytany: 2570 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej