Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Łomża

Dotyczy wszczętego postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 104/18 z dnia 21.05.2018 r., udzielającej pozwolenia na budowę elektrowni fotowoltaicznej „Aleja Legionów II” na części działki nr: 40455, położonej w rejonie ulic: Al. Legionów i Szosa do Mężenina w Łomży.

           Na podstawie art. 33 ust. 1 – w związku z art. 72 ust. 1 pkt. 1 i ust. 6 - ustawy z dnia 3 października 2008 r., - o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa  w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późniejszymi zmianami ) i art. 28 ust. 4 - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z   2019 r., poz. 1186 z późniejszymi zmianami ) zawiadamiam, żena wniosek BASTECOR Sp. z o.o, w Warszawie, ul. Marywilska 38/40, 03-228 Warszawa, z dnia 17.04.2020 r., wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 104/18   z dnia 21.05.2018 r., udzielającej pozwolenia na budowęelektrowni fotowoltaicznej „Aleja Legionów II” o mocy 0,999 MW złożonej z 3632 wolnostojących paneli fotowoltaicznych wraz z infrastrukturą techniczną towarzyszącą i instalacji elektroenergetycznych kablowych typu DC i AC, na części działki nr: 40455, położonej w rejonie ulic: Al. Legionów i Szosa do Mężenina w Łomży  - w zakresie zmiany parametrów techniczno – konstrukcyjnych paneli fotowoltaicznych  w przedmiocie ilości i mocy paneli, zmiany lokalizacji i wymiarów stacji transformatorowej wraz z ze zmianą trasy linii kablowych Nn.

 

            Informuję, stosownie do treści art. 10 § 1 - ustawy z dnia 14.06.1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego, iż strony mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań w terminie 14 dni po opublikowaniu niniejszego obwieszczenia, które dodatkowo zostaje podane do publicznej wiadomości w drodze obwieszczeń zamieszczonych na tablicy ogłoszeń w urzędzie, na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego Łomży.

            Po tym terminie zostanie wydana decyzja na podstawie dokumentów będących w posiadaniu Prezydenta Miasta Łomża.

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie obywateli z dniem 16 marca 2020 r. zmieniono zasady przyjmowania Klientów w Urzędzie Miejskim w Łomży w związku z ustawą o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( Dz. U. z 2020 r., poz. 374 z póżn. zm.).

            W związku z powyższym zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem i dokumentacją sprawy będzie możliwe w Biurze ds. Budownictwa Urzędu Miejskiego w Łomży, ul. Nowa 2, pok. 334, po uprzednim kontakcie pod nr telefonu 86 2156814 do 17 w celu ustalenia konkretnego dnia i godziny. Zapoznanie z dokumentacją będzie również możliwe (w miarę możliwości technicznych organu) w formie skanu udostępnionego stronie na adres przez nią wskazany.

            Strony mogą składać pisemnie wnioski i zastrzeżenia za pośrednictwem platformy e-PUAP lub poczty na adres Urzędu Miejskiego w Łomży, 18-400 Łomża, Stary Rynek 14 oraz poprzez umieszczenie w pojemniku ustawionym przy wejściu do Urzędu Miejskiego w Łomży Stary Rynek 14

  • Data powstania: Data powstania: czwartek, 7 maj 2020 14:00
  • Data opublikowania: czwartek, 7 maj 2020 14:05
  • Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 1 cze 2020 10:37
  • Wytwarzający informację: z up. Prezydenta Miasta Łomża Anna Żelachowska Kierownik Biura ds. Budownictwa
  • Opublikował(a): Żelachowska Anna
  • Zaakceptował(a): Żelachowska Anna
  • Artykuł był czytany: 1154 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej